Gå til innhold

Matsi Sin e36 320i.. Solgt.


matsi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen flere bilder.. :P tatt i dag med mobil så kvaliteten er ikke på topp. så prøvde å fikse de litt i ps. ikke det beste men. fikk det i går så har så vidt begynt å lære meg det..

zguihz6qlzg1wivk2bsn.jpg

j3h32hye18grsdnm0vma.jpg

kywdzhunqrw2zqa5akij.jpg

phhy72u3wvai27zewuvv.jpg

oufik90ebitf8y6rl2d9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det for ikke ¨så lenge siden men det gikk rett vest. bakvinduene er raua di også. :S skal gjøre det på nytt igjen om ikke lenge.:P bak først å fremst. så skal jeg finne en ikke FOR mørk å ha forran. :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

da har jeg også vært så tøff at jeg har fått meg meguiars klistremerke:P både på fontruta og bakruta. :P bare bilde av forran. jaja jeg vet!!!!! alle har det der. hadde tenkt å ha det ett anna sted men fant ikke noe bedre sted en der. :P

yj671m34e39ud18ip6r1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clay,3 step serien, tech wax 2.0, qd, kluter, vaskehanske, litt små ting.. :P tok å clayet bilen i dag, etterfulgt av 3 stegen pluss tech, :P blei ganske bra resultat;) så blir front fangeren og grill ramma hevet til lakking etterhelga. pluss at felgen skal fikses:D men nå har det jo SÅ klart begynt å regne nå:( jaja. får håpe det er bra i mårra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har jeg kjøpt meg et kamera. riktig nok et digital.:P speilrefleks kommer etterhvert. Kjøpte olympus tough 8000.

12megapixel og vanntett ned til 10m og støt sikker fra opp til 2m.

anyway. jeg fant ut av på natt scene så hadde den litt lang lukker tid. så det blei faktisk et par bra bilder. selv om det var mørkt.:P må få meg et lengere stativ da jeg bare kjøpte noe som heter gorilla pod. kjøpte den bare for morro skyld. Bilder i dags lys eller macro bilder blir ganske bra til å kun være ett kompakt kamera=)

men her er hvertfall noen bilder.

Kameraet

mftive6kr5wewffecbpk_thumb.jpg

Gorilla pod

d90yo31rcl1ngy39ajck.jpg

Tatt med gorillapod

1apeso6m5vgtffbo1bc1.jpg

Tatt for hånd

baldhdf3u2vvld1hq3j5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...