matsi Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 smaksak det ja.. vurderte det før jeg tok de på. men etter jeg fikk de på fant jeg ut av at jeg ville ha de sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Ja, og det kan jo se mye bedre ut irl enn på bilder... Var skeptisk til hvite felger på mysild sin bil også først, men det ble jo dritbra. Får se på det på neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 noen litt bedre bilder. selv om de er tatt med mobil de også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 noen flere bilder.. tatt i dag med mobil så kvaliteten er ikke på topp. så prøvde å fikse de litt i ps. ikke det beste men. fikk det i går så har så vidt begynt å lære meg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Blei bra! Mobillkamera FTW! Vurdert soting foran? Blir så sinnsykt skille når du har så mørk bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 hadde det for ikke ¨så lenge siden men det gikk rett vest. bakvinduene er raua di også. :S skal gjøre det på nytt igjen om ikke lenge. bak først å fremst. så skal jeg finne en ikke FOR mørk å ha forran. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 nå kommer det snart 3 pakker til meg også en fra GS, en fra KOED og en fra ST-import:D håper bare jeg har peng til lakkering så mye av det kommer på før Våler.(= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 litt snacks som har kommet, venter mer (= Frontfanger, ny grillramme, rør og trekanter til mfanger, sidelister,carbon-emblem til felger og øyelokk(= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 skjedd løitt her... men jeg må nok si at gt felger gjør seg best som sølv... de er for "små" i eikene til at man får en HVIT følelse, men liker du det, så har du de hvite men gt felger bør være sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 da har jeg også vært så tøff at jeg har fått meg meguiars klistremerke:P både på fontruta og bakruta. bare bilde av forran. jaja jeg vet!!!!! alle har det der. hadde tenkt å ha det ett anna sted men fant ikke noe bedre sted en der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 hva bruker du av Megs da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 clay,3 step serien, tech wax 2.0, qd, kluter, vaskehanske, litt små ting.. tok å clayet bilen i dag, etterfulgt av 3 stegen pluss tech, blei ganske bra resultat;) så blir front fangeren og grill ramma hevet til lakking etterhelga. pluss at felgen skal fikses:D men nå har det jo SÅ klart begynt å regne nå jaja. får håpe det er bra i mårra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Fikk noe fint i posten i dag. har ikke montert de da jeg ikke orket av ta av listene i dag;P bare prøve montert. men på bilde ser man litt av resultatet av dagens arbeid(= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Da har jeg kjøpt meg et kamera. riktig nok et digital. speilrefleks kommer etterhvert. Kjøpte olympus tough 8000. 12megapixel og vanntett ned til 10m og støt sikker fra opp til 2m. anyway. jeg fant ut av på natt scene så hadde den litt lang lukker tid. så det blei faktisk et par bra bilder. selv om det var mørkt. må få meg et lengere stativ da jeg bare kjøpte noe som heter gorilla pod. kjøpte den bare for morro skyld. Bilder i dags lys eller macro bilder blir ganske bra til å kun være ett kompakt kamera=) men her er hvertfall noen bilder. Kameraet Gorilla pod Tatt med gorillapod Tatt for hånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå