Haug530D Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Har ett bensinrør bak tanken som må byttes, men er dette ett lufte rør? noen som vet?
Sir Hofstad Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Mener det var lufterør ja. (heter vel egentlig noe annet men kommer ikke på akkurat nå) Må senke tank, og demontere fanger for å komme til.
Haug530D Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 Mener det var lufterør ja.(heter vel egentlig noe annet men kommer ikke på akkurat nå) Må senke tank, og demontere fanger for å komme til. Demontere fanger? kommer jo til røret, tenker jeg bare kapper det og setter inn en slangebit da.
GSS Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Du kan sette på en slangbit, men det går kanskje ikke lange tiden før det ruster hull et annet sted. Jeg kjøpte nytt rør hos BMW og byttet her om dagen. Veldig fort gjort.
Haug530D Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Du kan sette på en slangbit, men det går kanskje ikke lange tiden før det ruster hull et annet sted. Jeg kjøpte nytt rør hos BMW og byttet her om dagen. Veldig fort gjort. Har fikset det nå, kjøpte en liten bit med 6mm kobber rør å slange, kappet det gamle røret og skjøtte kobberøret med slange mellom rørene, fikk til og med det gammle røret ut av festene uten å ødelegge de, noe som jeg var skeptisk til. Liker heller ikke å kappe i bensin rør så kappet forsiktig med ett sagblad, nå vet ikke jeg om det kunne lagd noen gnister da men, jeg liker det ikke.
Sir Hofstad Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Liker aldri arbeid med gass/bensin jeg heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå