matsi Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 kunne noe gidda å PS bilen min litt.?? Med Senking forran.. litt gråtoning i blink forran.. sorte side blink lys.. den grå leppa, gjøre den sort .. takker for hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Dette her gjorde jeg meget fort så det ble ikke så bra og ikke fikk jeg skifta farge på leppa heller, men har senket den og fikset litt på lysene dine. Edit: glemte at du skulle ha sorte sideblink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 hehe.. takker.. flere kan også prøve:P så jeg får alt.. svart leppe,, sorte side blink lys. og grå/svak sorte forblink. og kanskje øyelokk over lys og blink.. det hadde vært bra om noen hadde tatt et bilde og PS alt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Uff, svart og hvit er noe forbanna kødd og farge! Spesielt siden jeg ikke kan lage refleksjoner, men jeg har fått senket den greit iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivans Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 fort og slurvete før jeg la meg valgte å jobbe på moepower sitt bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pvujic Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 ivans hvor har du lært photoshop så bra, har du noen tips til nybegynnere som meg takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 sorry MoePower, klarte ikke dy meg måten du senka bilen gjorde at det såg ut som framhjulet ikke er i bakken., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Brukte bildet til Arild G Farget bakblinklyset svart også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 He he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå