ViBe^ Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Litt info: 1997 323i Coupe Bostongrønn Metallic Orginal Mtech bil 170000km Importert sommaren ifjord fra Tyskland Utstyr: 2 soners klimaanlegg Elektriske speil Elektriske vindu Største kjørecomputeren Antispinn Nedfellbart baksete Utetemp HarmanKardon soundsystem Midtarmlene i skinn 3 bremselys Hodestøtter bak Tåkelys Radio/CD med Navigasjon Skinninteriør Sportseter Skinnratt Oppvarma seter Sort skinninteriør Avblendbart speil Fjernstyrt sentrallås Servo Abs Airbag Startsperre Ellers: H&R 60/30 fjærer, justerbare gule koni, green innsatsfilter, 18" Rondell med 255/35/18 bak og 225/40/18 forran. Teknisk sett og under e bilen VELDIG bra! Ingen ulyder eller slark noen plass, stram å fin! Er mye steinsprut i fronten, og rust på dørene som skal fikses, vet ikke om jeg skal prøve å få fjerna det med å sandblåse eller om jeg skal bytte dørene for å vere sikker. Uansett må panser, forskjermene og front lakkerast opp igjen. Men rart det er rust på dørene, ellers er den HELT fri for rust! Planer: - Skifte ABS og ACS føler - Fikse steinsprutskade på framskjermer, front, panser, dører og litt rust på dørene. Er en lakkskade på bakfangeren så den også blir lakkert. - Behandle skinnstolene for å få glansen tilbake - Scorpion STW bakpotte (Bestilt) - Stabstag i motorrom - Nye forlykteglass pga steinsprut/fukt (Bestilt) - Nye blinklys pga fukt (Bestilt) - Ny høyre grøftelykt pga fukt, venstre er byttet (Bestilt) - GT-splittere (Bestilt) - M3 diffuser bak pga mtech diffuseren har kun plass til 1 enderør (Bestilt) Bilen er vertfall noe av det beste jeg har kjørt! Her hjemme hos forrige eier, 5min etter eierbytte med vinterhjula i bagasjen. 65mil står for tur Hjemme Får se om jeg får tatt nokken bedre bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Flott med mere 323 E36 her. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Velkommen i den tøffe "Bostongrønn coupe-klubben" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Flott med mere 323 E36 her. Pen bil! Takk Er ikke så veldi mange av disse her i landet Velkommen i den tøffe "Bostongrønn coupe-klubben" Hehe takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossi Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Steik for ei skute! Flotte bil:) He du selt pajeroen då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Så ut som et meget pent eksemplar! Bra utstyrt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Flott bil! Pent når alt interiøret er helt svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Meget pen coupe det der ja Hvordan er det å kjøre med 255 bak, noe som tar borti, eventuelt hvis den senkes litt mer? Bak felgen er 9,5" brei eller? Inpress på felgen bak? Lurer på 255 bak og 225 fremme som her eller om jeg skal gå 225 all-over : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 Steik for ei skute! Flotte bil:) He du selt pajeroen då? Takk for det! Jupp, pajeroen e solgt Så ut som et meget pent eksemplar! Bra utstyrt også Ja kjempebil dette utenom litt kosmetiske ting Greit med utstyr ja Flott bil! Pent når alt interiøret er helt svart Takktakk! Ja sort er fint Alle Mtech har vell sort gulv og taktrekk orginalt? Meget pen coupe det der ja Hvordan er det å kjøre med 255 bak, noe som tar borti, eventuelt hvis den senkes litt mer? Bak felgen er 9,5" brei eller? Inpress på felgen bak? Lurer på 255 bak og 225 fremme som her eller om jeg skal gå 225 all-over : / Takk for det Hjulbuene bak er valsa av valsespesialisten, ingenting tar borti Usikker på dette, da jeg ikke har tatt av felgene enda, men tror de skal vere 9" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 gratis nok en gang med Pen bil en av de peneste Coupea jeg har sett på lenge. så synes jeg du skal beholde den mest mulig orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 gralla med en nydelig coupe håper du får en god tid me den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 gratis nok en gang med Pen bil en av de peneste Coupea jeg har sett på lenge. så synes jeg du skal beholde den mest mulig orginal Takker :)Ja denne blir holdt mest mulig orginal, ikke noe rieger plast eller lignende gralla med en nydelig coupe håper du får en god tid me den Takk for det. Ja blir sikkert noen fine år med denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 det høres bra ut få ut litt fler bilder etter hvert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Du bestemte deg for å beholde den i stedetfor å selge den altså? Hehe Pen bil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Du bestemte deg for å beholde den i stedetfor å selge den altså? HehePen bil hvertfall Er ny eier jeg, så har ikke vurdert salg men kjøpt. Takk Har montert Scorpion STW bakpotte, GT splittere og nye lykteglass nå, bilder kommer. Ble litt mer lyd nå ja Selvfølgelig slitna ene nye pakningen på lykteglasset under montering og måtte bruke opp igjen gamlepakningen, så er noe dugg der enda, får bare bestille ny. Også noe jeg lurer på, syns motoren henger på turtall, når jeg clutcher etter litt gass går turtallet litt opp og detter ned igjen ca. 1sek etterpå. Når den er kald holder den seg mye lenger på turtall, daler sakte nedover, dette er vell ikke normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå