Gå til innhold

Sportsbil dette ?


Kjell Z3
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nei, det er ikke sportsbil, uansett hvor stor motor man setter i en vanlig bil blir det ikke sportsbil. M3 er jo bare en 3 serie med bedre understell og større motor, men dette var visst en repost også.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil da kalle det en sportsbil da.. er jo en av di mest sortslige Bmw'n som er laget jo.

Har du kjørt E36 cab? Greit nok at bilen har mye motor, men uten tak vrir det karroseriet seg bare man ser hardt på den.

BMW har ikke mange sportsbiler; Z1, Z3 og Z4 er eneste jeg kommer på. Resten er familiebiler og traktorer som kan leveres med heftige motorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det VRIR seg ikke så ekstremt som folk skal ha det til...

Min erfaringe er at det nettopp gjør det. Prøvde en M3 cab når jeg hadde min første M3 coupè, og det var vannvittig stor forskjell på de to bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta er jo merkelig høy på 3-serie cab generelt. Nye E93 M3 veier vel i praksis over to tonn ute på veien. Det er bare helt fantastisk.

Men du kjører Volvo traktor Ellingsen; det gjør at dine meninger ang. bil blir litt tvilsomme. :twisted::lol: hihi.

Og nei; jeg har ikke kjørt e36 cab på bane, men man merker at den er myk selv på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det VRIR seg ikke så ekstremt som folk skal ha det til...

Min erfaringe er at det nettopp gjør det. Prøvde en M3 cab når jeg hadde min første M3 coupè, og det var vannvittig stor forskjell på de to bilene.

Merket lite til dette jeg.. Kanskje pga understellet på cabn var så mye stivere enn m3 coupen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil da kalle det en sportsbil da.. er jo en av di mest sortslige Bmw'n som er laget jo.

Har du kjørt E36 cab? Greit nok at bilen har mye motor, men uten tak vrir det karroseriet seg bare man ser hardt på den.

BMW har ikke mange sportsbiler; Z1, Z3 og Z4 er eneste jeg kommer på. Resten er familiebiler og traktorer som kan leveres med heftige motorer.

Sportsvogn klubben mener at E30M3 også er en sportsbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt sjokkert over at dere sier at m3 ikke er en sportsbil, at det kun er Z modellene til bmw som er sportsbiler, er hvertfall ikke enige med dere. har ikke kjørt m3 cab, kun M3 coupè å det er en veldig sportslig bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...