mortendy Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 hvordan er det når man skal utvide steroen i en 520 e39? Med tanke på hvordan cd spillern er i den og at den er orginal er jeg litt usikker på hvordan man gjør det. er det utgang til effekt forsterker bak den eller må den skifftes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Du kan gjøre det slik: Da må du kjøpe en LOC, konvertere fra linjespenning ned til "signal" nivå. Noe alla dette: LINK Alternativt så kan du se etter forsterkere som har Highlevel input. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortendy Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 oki, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Det er ein stund siden du starta tråden! Eg pleier å linkr til denne: www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=466 ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Sjekk ut Blaupunkt sin THA PnP serie, får du kabelsett som er bare å plugge rett inn. Slipper du masse jalla konvertings duppedingser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortendy Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 går det smertefritt å koble dem til da eller? hvor finner jeg ledningene jeg skal koble meg på? Venstre side? har sett bilder og sånn fra andre, men så ikke likt ut i touringen min:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå