Narum Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Jeg har bare ett spOrs maal naar det gjelder xenon lys, jeg har Angel eyes med "vanlige" ly i saa lure jeg paa om det er no vei jeg kan faa dem til aa vere xenon ringer i dem i stedet eller maa jeg handle allt nytt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Må nok kjøpe XENON ringer. www.czt.no de er veldig hyggelig på pris pruting:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 umnitza.com har også CCFL ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 ahh saa det er bare noe man kjOper ekstra til de orginale lyktene og setter det i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Jepp Eller så kan du kjøpe ferdig monterte lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 blir nok ettermonterings sett paa meg jeg kjOpte angeleyes da dem var dyre kosta vel 8 lapper elns da jeg kjopte mitt sett men det er ikke xenon kjOre lys maa skaffe meg ringer aa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 noen som har peil paa hvordan det med ettermontering funker ? bytter man ringer eller er det bare ei pere som maa byttes noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Har disse lyktene, noen som vet om man kan ettermontere xenon ringer i disse eller ? jeg er helt noob paa det med dette har alldrig fOr gjort no med det. saa bare spOr jeg http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/33526.jpg ANE46/4153 Frontlykter E-46 4D "Angel Eyes" sort -09/01 M/Xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 www.e46fanatics.com er en fin side Mener det lå en DIY der før på montering av CCFL. Om du kan bytte ut de ringene du har med CCFL, er uvisst. Du må nesten åpne og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 ja er vel ikke saa mye valg xenon ringer blir det uansett, om jeg maa handle nye lykter :S http://www.modbargains.com/product.aspx?pf_id=bmw-e46-light025 Noen ider om det der er lykter eller ettermonterings kit ? :S er i tvil jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 De fra modbargains er levert av umnitza og er kun ringene. Her en en svenske som selger billig kit: http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... ?id=253328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 skal bli morro aa se hvordan man gjOr detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå