Gå til innhold

kjøpe strøken bmw med Mstyling


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Står jo også "kan testes hvor du vil!!!" og "BARE SERIØSE TAKK"... Er jo ganske så seriøs jeg da, om det er tilfellet som det står her, at denne bare "koster 65." Har jo litt lyst til å få denne testa på lengst nord i Nordland jeg da.. Om han sliter med økonomien, og må selge av den grunn, så kan jeg sikkert sponse fergebilletten siste biten(DERSOM det blir salg, selvfølgelig :roll: ) Jeg har jo typisk nok ikke tid til å ta kontakt med ham før over helga da :roll: Men uansett vil jeg jo tro at dette er et greit kjøp :lol: (koster 65.) Bare endel riving(!!!!) som skal til for å få vrakpanten for denne da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert satt "feil" pris bare for å spare de 200 kr det koster ekstra for bil over 49.999,- Du ser jo også at han ikke har så mange kronene, med tanke på alt jallamikket både innvendig og utvendig. Han har nok ikke solgt bil før stakkar. Denne blir nok ikke solgt til noen andre enn evt fettern hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo vært snill med han og tipse om at hvis han setter fyr på bilen og deretter leveren den til huggeren så vil han både foreta en solid oppgradering av utseendet og sitte igjen med betydelig mer enn prisforlangende på kr. 65,-.

M-pakken ligger da forresten selvfløgelig i bagasjerommet og, hvilke andre steder er det logisk å ha pakken med en stor staselig M som de flotte pedalene kom i? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramt med dobbel cd-mappe i solskjermene. For å ikke snakke om to vester i forskjellige farver, tredd ned på hvert sete. Slik forekommer vell bare på originale M-biler?

Det er så mange detaljer at jeg har gått igjennom annonsen to ganger nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...