Nytern Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Har litt overflod av audioprodukter her, derfor tenkte jeg å selge unna dette litt superbillig. -Denon Dvd-spiller. Denne er faktisk ny i eske! Mao ikke en eneste skramme, følger med fjernkontroll og brukermanual etc.. 500,- -Rotel 2kanals forsterker. Skal vel yte 2x30 ekte watt ifølge Rotel selv, spiller fint! -Rotel cd-spiller. Fin match for forsterkeren, skaff etpar høyttalere og du har b-b-billig gromlyd. Selger Rotelene samlet. 800,- Bare å si fra hvis dette virker dyrt..
Nytern Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Den heter så mye som DVD-900. Mener jeg har org eske og greier. Bare vært pakket opp og testet.
-Lasse- Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Hmm.. river ikke akkurat skinnet av pølsa ser jeg Skulle hatt meg en billig integrert forsterker, men er redd den der blir i minste laget. Men det er mye godlyd for penga for noen med små høyttalere som ikke trekker for mye effekt - det er helt sikkert.
verticalescape Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Og solgt til meg Trenger lyd i garasjen
Nytern Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Heihei! Alt solgt til mr verticalescape ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå