Schnellfahren Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Har en kompis som skal handle seg 1-serie, sannsynligvis en 116i, evt en 118d. Noen som har noen spesieller sjekkpunkter eller "heads-up" på disse?
kvileren Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Jeg har en 2006 116i. Det har i grunn vært lite feil med den. Endte opp med at de byttet alle dørhåndtakene da de ikke lot seg smør opp. Vær altså oppmerksom om håndtakene går tregt igjen eller blir stående ute. Litt dugg i lysene fremme, men dette var vanlig og så lite at det ikke ble gjort noe med. De måtte vist ha dråper på innsiden før det gikk på garantien. Den har ved 2 anledningen ikke starte men bare stått å kinnet når jeg har trykket på startknappen. Fått det sjekket av BMW verksted men de kunne ikke finne noen feil. Diskanthøytaleren i dør ble byttet. Hifi høytalerpakke på min bil. Førerdøra knisset mot karroseriet slik at dør måtte justeres og karmen lakkes opp igjen. Ikke galt det på en bil som er 2,5 år gammel! Bimmernew reagerte på dette 1
hagenisse Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Hæ? Det er mer enn jeg har hatt på min 10 år gamle bil.. Ikke imponert..
kvileren Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Mye av dette er jo pirk som "menigmann" ikke ville ha merket engang. Synes ikke det er galt jeg.
Hansh Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Det at den ikke startet kan bare ha vært startsperren som kranglet litt..
Schnellfahren Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Tja, det var jo litt det da. Men takk skal du ha Noen flere erfaringer?
Tommy Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Jeg har hatt min 2006 118d i snart 1 år, å den er kjørt 32000km, å jeg har ikke hatt noen som helst problemer.
BMW89 Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 mamma her en 118d 05 ikke noe plunder der heller bilen har gått 75 000. eneste er at den du åpner bak luka med. har en tendens til og stå ut men da er det bare og trykke den inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå