Chevelle_68 Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Skal til å kjøpe meg nye dekk på min 1997 525tds. Skal nå kun ha nye bakdekk. Felgene er rondel 58 10". Tenkte eg skulle ta 255/35-18 eller 265/35-18. Så da kommer det store spørsmålet. Hvilket merke skal eg velge????? Har kikket litt på dekkonline.com , og dei har no dekk i alle prisklasser og merker. Eg vil ha billigast mulig og best mulig. Noen gode forslag????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Eg vil ha billigast mulig og best mulig. Noen gode forslag????? UMULIG kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Er tråder om dette, bare å søke litt! Toyo er det dekkmerket jeg har vært mest fornøyd med, men man får uansett stortsett det man betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevelle_68 Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Det er igrunnen det eg regner med. Men er det da noen dekk merker eg børr passe meg før? Har hørt mye bra om Nankang, men dei har ikkje lasteindeksen eg trenger. Dei har 265 i 93 og 255 i 94. Eg skal vel ha 95, men er lit usikker. Har lest en plas eg kan bruke 94 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Jeg har Nankang på min E28, helt kurant, lite støy, godt grep, fine bremseegenskaper og gode på våt vei. Til normal bruk holder de Har forresten 225.45.17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevelle_68 Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Ja har lit trua på Nankang, men det er dette med lasteindeksen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Vår E39 stod på Nankang dekk da vi kjøpte den. Helt greie dekk i forhold til prisen, og trolig av de bedre billigdekkene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå