Gå til innhold

Dette normalt?

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, slenger meg litt på her jeg/ håper det er greit låner litt av tråden din da noe av det samme Reef.

Hadde hylling ved 2 tillfeller for noen uker siden men nå borte. Sjekket reima men den så hel og fin ut samt ikke noe slakk. Lurte kansje bytte denne uansett men er det et eget reim hjul som bør byttes samme slengen også?

(E34 m50b20)

(Burde kansje forandra trådtekst til hylling i reim eller noe kansje?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt den helt riktig da? prøv med slik remdressing eller hva det heter som man får på f.eks torshov

ja nei ser ingen andre muligheter ved å montere den på enn som den ser ut nå, den er ikke for stram eller for slakk heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp dere en boks med remfett, eller belte dressing om du vil, høres morsommere ut det;).. funka ypperlig på min m50

10gyydsrhkbse9hpj7l9.jpg

må d;)..menne funker noe smørre spray som WD40 eller 5 56?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke WD40 eller 5 56 blir det samme da det innholder vel smøre stoffer og dressing betyr vel sliping. Tenker iallfall slik da jeg f,eks dresser mine slipe skiver og smører mine vanger på min maskin på jobben. Vil tro de har 2 forsjellig egenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt mye 5-56 på reimer,og det funker greit.Er som oftest bare for å få vaska av et lite lag med "tørr" gummi.

Sånn reimspray funker også bare en liten stund,siden det bare er klister,og slites av etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...