Reef89 Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Er det normalt av viftereimen hyler av og til selv når den er helt ny? byttet i dag, men så hyler den litt av og til, må den slites litt først kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 satt den helt riktig da? prøv med slik remdressing eller hva det heter som man får på f.eks torshov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 En god dæsh thousand island gjør susen.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Hmm, slenger meg litt på her jeg/ håper det er greit låner litt av tråden din da noe av det samme Reef. Hadde hylling ved 2 tillfeller for noen uker siden men nå borte. Sjekket reima men den så hel og fin ut samt ikke noe slakk. Lurte kansje bytte denne uansett men er det et eget reim hjul som bør byttes samme slengen også? (E34 m50b20) (Burde kansje forandra trådtekst til hylling i reim eller noe kansje?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 satt den helt riktig da? prøv med slik remdressing eller hva det heter som man får på f.eks torshov ja nei ser ingen andre muligheter ved å montere den på enn som den ser ut nå, den er ikke for stram eller for slakk heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 kjøp dere en boks med remfett, eller belte dressing om du vil, høres morsommere ut det;).. funka ypperlig på min m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 kjøp dere en boks med remfett, eller belte dressing om du vil, høres morsommere ut det;).. funka ypperlig på min m50 må d;)..menne funker noe smørre spray som WD40 eller 5 56? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Tror ikke WD40 eller 5 56 blir det samme da det innholder vel smøre stoffer og dressing betyr vel sliping. Tenker iallfall slik da jeg f,eks dresser mine slipe skiver og smører mine vanger på min maskin på jobben. Vil tro de har 2 forsjellig egenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 har brukt mye 5-56 på reimer,og det funker greit.Er som oftest bare for å få vaska av et lite lag med "tørr" gummi. Sånn reimspray funker også bare en liten stund,siden det bare er klister,og slites av etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 sjekk slitasjen på alle reimhjul,høres ut som det er der problemet ligger. å smøre hjelper kun som en midlertidig løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 det er fixet:) takker folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå