Gå til innhold

Kr.Sand - Hvem eier en 3-serie 2000 + mod med PP skilter?


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk ikke helt med meg biltypen da jeg ikke er helt kjent med modell og modelbetegnelsen men noen av de mer lokale rånerene kjenner kanskje igjen hvem dette er...

Uansett, 00:30 idag kom jeg fra Dolly's for de som vet hvor det er (nede ved havna), og skulle til å gå over fotgjengerfeltet litt bortafor slik at vi kommer mot hotellet. Da kom en fra havna i en helvetes fart, og klarte ikke å stoppe for fotgjengerfeltet.

Selv om jeg ikke vet hvem denne personen er og med stor fare er på dette forumet, så velger jeg å kalle han for en idiot. Denne idioten kjørte helt på tryne og i tillegg hadde bilen full av enda flere idioter som hang med armene ut av vinduene og viste fingeren til gud og hvermann... :evil:

I tillegg til dette, så skal det sies at det var utrolig mange folk ute idag og mange gikk rundt midt i veien, her kunne det fort gått galt.

Hadde jeg vært full i dag, så hadde jeg tvilsomt stoppet ved det fotgjengerfeltet.

Det jeg fikk med meg var at det var en Sort BMW, med PP skilter. Tror det var en 3 serie, og den virka relativt ny. 2000 + et eller annet. Ganske pen å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet, men siden den kom fra havna så tenkte jeg at det muligens var en råner som var en del innom der. Så håpte at det kunne vært litt kjent, gikk også for fort at jeg rakk å reagere så meget. Irriterte meg heller mer over idiotkjøringa desto mer jeg tenkte på det i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du fant ut hvem det var hadde du tenkt å.......?

KILL KILL KILL :twisted:

Hehe :lol:

Hehe, ikke akuratt... Men hadde bare lyst å vite hvem dette var.

Dersom han fortsetter stilen sin så tror jeg fint han klarer ting fint selv for å si det slik. Bare han ikke drar med seg meg eller andre uskyldige så er jeg fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du fant ut hvem det var hadde du tenkt å.......?

KILL KILL KILL :twisted:

Hehe :lol:

Hehe, ikke akuratt... Men hadde bare lyst å vite hvem dette var.

Dersom han fortsetter stilen sin så tror jeg fint han klarer ting fint selv for å si det slik. Bare han ikke drar med seg meg eller andre uskyldige så er jeg fornøyd med det.

Skjønner det. Blir provosert når folk kjører som idioter der det ferdes folk. Bør vise hensyn. Kan fort bli drapsmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg komme med dobbelmoralen her, men jeg mener at slike ting er unødvendige, selv om jeg gjerne kan dra sleng og slikt i rundkjøringer, på parkerinsgplasser osv. uten å mene at det er uforsvarlig. Uforsvarlig er å kjøre midt i byen og dra sleng ved folk på natterstid når det ofte er mange som er full og dermed vil det også bli en høyere risiko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte meg en runde idag og tror du ikke jeg så samme fyren igjen... Komme ifra havna som sist, og faktisk 4 gutter i bilen (igjen)... Skiltet var PP 63272.

Lå bak dem gjennom byen og ved rundkjøringa ved shell under E18, svingte de mot Vågsbygd og forsvant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...