Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Blir det et lite treff før de pokkers vinterhjula må på eller??

har jo lovet bort noe til drunken også :D hehe

Kan ta det nede på verkstedet mitt der det er en sosial krok å :)

Skrevet

Oi! Jeg er med! Dessverre har jeg allerede slengt på vinterhjula, men bilen er da nesten presentabel fordet :D

Bare si fra ihvertfall! Kan evt kontakte meg på 97959952 om du/dere plutselig får en impuls! Verksted høres bra ut :D Jeg tar med kamera og greier, må få dokumentert minitreffet synes jeg!

Tusentakk, Martin-D! Det varmet i disse usle vinterfelgtider:)

Får slenge ut noen vinterbilder her, er ikke så ille vinterfelgene heller :)

Takktakk ihvertfall!

Bilen har fått endel vedlikehold i det siste, jeg styrer med å få den ca lydløs. Har funnet ut at noen reimhjul lager en snodig lyd v/lavt turtall så disse skal byttes på Torsdag :)

Ellers trenger jeg nye dempere da demperen foran på førersida har kvelda (jeg tar det som et hint). Om noen har noe å anbefale hadde det vært supert! Ellers blir det polyuretanforinger og litt annet småtteri i nærmeste fremtid. Det er igrunn litt moro å vedlikeholde en bil som gir så mye tilbake til en!

Skrevet

Du som bruker bilfix har sikkert registrert hvor jeg holder til og da eller :D Får tørke sparkelstøv og rense kaffetrakteren så den tåler besøk jeg da :D må bli litt ut i denne uka eller til helga da :)

Skrevet

Hmm, har jeg ikke det da tro? Mja, du får oppfriske hukommelsen min når det blir dags for treff :D

Jeg er ihvertfall med! Bare å si fra så er jeg der på noen korte strakser :) Gleder meg til å få titte på en ny 5-serie. Har liksom ikke fått studert de annet enn når de har passert meg på veien :)

Skrevet

Faen, er det du som er her ja! Skjønte ikke det før nå jeg! :D

Du husker hva du lovte ja! ;) Ringer deg en dag jeg har tid, men er travle tider nå gitt! Når er du på Tynset, og når jobber du i Oslo egentlig?

edit: Har ikke prøvd mekonomen på Tynset før jeg.. Har dem diagnoseutstyr til BMW? Dyr timepris?

Skrevet

Dem har helt nytt oppdatert diagnose utstyr til bmw vettu :) Tok diagnose på min forrige mnd, det så veldig bra ut. Tror timeprisen ligger på 750,-

Ah, men da veit jeg hvor det er! Som sagt, bare si fra dere. Jeg er med :)

Skrevet

Er med jeg og! Men klokka når? Det kommer en som skal hente ett karosseri som jeg har i åtte-tia på morran, så må til Tolga å fikse det. Så kunne jo ha tatt treffet midt i dagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...