Torst1 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Må si at du har en veldig stilren og pen e39 Er stor fan av biler som ikke har for mye dilldall, men heller holder seg "cleane" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Blir det et lite treff før de pokkers vinterhjula må på eller?? har jo lovet bort noe til drunken også hehe Kan ta det nede på verkstedet mitt der det er en sosial krok å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Rondell-felger er så PENT på E39 Knall bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Oi! Jeg er med! Dessverre har jeg allerede slengt på vinterhjula, men bilen er da nesten presentabel fordet Bare si fra ihvertfall! Kan evt kontakte meg på 97959952 om du/dere plutselig får en impuls! Verksted høres bra ut Jeg tar med kamera og greier, må få dokumentert minitreffet synes jeg! Tusentakk, Martin-D! Det varmet i disse usle vinterfelgtider:) Får slenge ut noen vinterbilder her, er ikke så ille vinterfelgene heller Takktakk ihvertfall! Bilen har fått endel vedlikehold i det siste, jeg styrer med å få den ca lydløs. Har funnet ut at noen reimhjul lager en snodig lyd v/lavt turtall så disse skal byttes på Torsdag Ellers trenger jeg nye dempere da demperen foran på førersida har kvelda (jeg tar det som et hint). Om noen har noe å anbefale hadde det vært supert! Ellers blir det polyuretanforinger og litt annet småtteri i nærmeste fremtid. Det er igrunn litt moro å vedlikeholde en bil som gir så mye tilbake til en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Du som bruker bilfix har sikkert registrert hvor jeg holder til og da eller Får tørke sparkelstøv og rense kaffetrakteren så den tåler besøk jeg da må bli litt ut i denne uka eller til helga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hmm, har jeg ikke det da tro? Mja, du får oppfriske hukommelsen min når det blir dags for treff Jeg er ihvertfall med! Bare å si fra så er jeg der på noen korte strakser Gleder meg til å få titte på en ny 5-serie. Har liksom ikke fått studert de annet enn når de har passert meg på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 lett å finne frem dit bare sikt deg inn mellom to stk hvite passat av eldre årgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Faen, er det du som er her ja! Skjønte ikke det før nå jeg! Du husker hva du lovte ja! Ringer deg en dag jeg har tid, men er travle tider nå gitt! Når er du på Tynset, og når jobber du i Oslo egentlig? edit: Har ikke prøvd mekonomen på Tynset før jeg.. Har dem diagnoseutstyr til BMW? Dyr timepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Dem har helt nytt oppdatert diagnose utstyr til bmw vettu Tok diagnose på min forrige mnd, det så veldig bra ut. Tror timeprisen ligger på 750,- Ah, men da veit jeg hvor det er! Som sagt, bare si fra dere. Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Passer det til lørdagen eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Det passer utmerket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Er med jeg og! Men klokka når? Det kommer en som skal hente ett karosseri som jeg har i åtte-tia på morran, så må til Tolga å fikse det. Så kunne jo ha tatt treffet midt i dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Midt på dagen passer utmerket for min del.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 For meg og! Sålenge kjerra fyrer kommer jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Høres bra ut! Klokkeslett? edit: Rundt to-tia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå