Gå til innhold

Nyterns vakre E39 523i! -Nye felger side 4-

Share

Anbefalte innlegg

Tusentakk!

Håhå, jeg feiger nok ut mht mer senk ja. Se vinterbildet, den er _veldig_ lav :lol:

Er feil profil på fordekka, 235/40-17. Må bestille meg med 45-profil iløpet av våren, det blir mer riktig. Bilen er forøvrig full av vinterdekk baki på bbs-bildene. Ser litt sigen ut pga det :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

BBS felgene var slett ikke ille å se på. Men senterkoppene må på, ja. Når det gjelder Mekonomen, er jeg ikke forbauset over kundebehandlingen. Har heldigvis ikke opplevd dem selv, men jeg har enda tilgode å høre om noen som skryter av et Mekonomenverksted :? Jeg tror folk gjør lureste i å holde seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Svar jo! :D

Bilen er laav ja, men stålplate under redder meg mye!

Ja, senterkopper bør vel på.. Slenger ut bilde med senterkopper etterpå, kult om dere bedømmer hva som ser best ut da jeg selv er litt i tvil :oops:

Ellers står bilen atm.. Går helt fint når den er kald, varm begynner den å dra dårlig/bruke masse bensin. Eksosen blir også veldig varm, stinker varm eksos inn i kupè når jeg kjører.. Håper det er tett kat, isåfall fjerner jeg bare innmaten. Tenkte prøve få noen til å ta en diagnose på den i morra.

Var skikkelig glad når jeg fikk huka tak i disse felgene, det som frister vanvittig mye nå er å brenne av en liten slump kr på noe sånt 600.jpg

Kan få helt til 11.25" brede felger, det blir vel litt overkill.. Evt får jeg bare være fornøyd som felga allerede er.. Mye vil ha mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen funksjonabel igjen, var gåen veivakselsensor.. Nå har jeg selvfølgelig ett nytt problem, ene bakhjulet sviker luft. Splitter nye dekk dette, nylig lagt på felg, sjekka i stad og da var trykket nede i 1.4 bar.. Akkurat halvparten av det som var der for ca en mnd siden.. Kjempekult :) Finner ingen skader på dekket, ventilen virker ok.. Kan hende jeg har spylt litt hardt på dekksida med høytrykk kanskje? No idea, håper det er bra nå i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusentakk!

Må forøvrig si at jeg liker E34'en din veldig godt. Har vært inne i tråden din og spionert endel det siste halvåret :wink:

Hvis du bestemmer deg for å gå over til E39 er jeg ihvertfall helt sikker på at den blir minst like pen som brakka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Ikke skjedd så mye nytt i sommer, stortsett bare kjørt.. Må slenge ut ett bilde av bilen som den er om dagen.. Møkkete og fæl:)

290620101335.jpg

Blir snart polering nå tenker jeg, det trengs. Bilder av resultat kommer. Ellers har jeg ikke fått somla meg til å putte på senterkoppene enda, makan!

Har vært opptatt med denne i det siste:

070720101351.jpg

Skikkelig temabil :lol: Den fylte alle kriteriene mine mht bruksbil. Snart veteran, KUL, bakhjulstrekk, RUSSISK og varm om vinteren :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusentakk :)

Felgene er 17x8 foran og 17x9 bak. Dekk er 235/45-17 foran og 255/40-17 bak. Dekkene er igrunn perfekte på felgene, akkurat passe. Kjøper nok breiere "ringer" i vinter. Har 8.5 og 10" godkjent i vognkort, lander nok på den dimmen.

Eller har jeg faktisk ikke coilovere, dette er oldschool tuv-godkjent senk.

Derfor måtte jeg gå til innkjøp av "buk"plate i stål :roll:

Jeg er nok litt ulik mange andre, liker bilene lave med små/breie felger. Hadde nok passet bedre inn i vag-miljøet #-o:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai, tror jeg bare lar den være som den er.. Billigst det :) Hadde 235/40-17 foran ei kort stund, da subba jeg nedi overalt. Nå subber jeg veldig sjelden. Er litt herlig det og :)

Kjøpte meg tauekrok hos GS for ei stund sia, tenkte det kanskje ble bøllete.. Det ble det ikke.. Bilen min er ikke race nok :lol:

070720101342.jpg

Gal i gjerningsøyeblikket osv.. Hvis noen trenger, send meg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...