Marius2002 Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Skal ta bilde jeg å legge ut Fordel å feste ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Flott flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Hadde bare mobilen tilgjengelig, så bildene blir deretter. Men det skal fortsatt være mulig å se Trenger ikke å borre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Se der ja! Ser veldig kurrant ut... Trodde det måttes skjæres og borres i hattehylla jeg Mulig dette blir kjøpt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Noen som vet hvor store de som sitter der fra før av er? 4"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Marius: Lol, hehe.. spinx: jepps. spm: vil ikke egentlig høytallara få for stort " kassevolum", når ærlig talt hele bagasjen blir kasse...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Jepps? er de 4" med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Jepps de er 4'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 spm: vil ikke egentlig høytallara få for stort " kassevolum", når ærlig talt hele bagasjen blir kasse...? Nope...6x9" høytalere er konstruert for å sitte i hattehylle og dermed benytte bagasjerommet til "kasse" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Jeg tenkte å bestille de brakettene fra bilradiospesialisten.no , men når jeg skal registere meg står det ; Avdeling ? Og under der står det bare Bergen og Trondheim. Jeg bor jo i Skien, Telemark. Hva skal jeg ta på avdeling da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Er det addaptere du skal kjøpe?? Bestill fra Netonnet.no Der koster dei bare 149,- Link: http://www.netonnet.no/index.asp?iid=127915 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Er dette de samme brakettene som dette? Som er til å sette 6x9 rett i de orginale hulla ? Samme som illustrert på bilde over? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Til hattehylla btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Er dette de samme brakettene som dette? Som er til å sette 6x9 rett i de orginale hulla ? Samme som illustrert på bilde over?http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Til hattehylla btw Riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Da var det bestilt Forresten, er det noen som har enkel-basser med kasse som gir BRA lyd i E36? Sorry O.T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Da var det bestilt Forresten, er det noen som har enkel-basser med kasse som gir BRA lyd i E36? Sorry O.T Jeg kjøpte meg denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Den gir veldig bra lyd, hører ikke mye utenfor bilen og er akkurat passe inni bilen. I og med E36 er en lukket bil så vil ikke du merke den så veldig, men er perfekt til bakgrunnsbass og gir en fin lydopplevelse sammen med høytalerne. Men som sagt, det er ikke noen overkill sub, den bare hjelper på lydkvaliteten/opplevelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå