opasb Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Har funnet en e30 jeg vurdere og kjøpe... glassfiber breddet m3 skjerme 325 turbo motor osv... lurer på om noen her har kjennskap til denne bilen? noe formening om det er ett godt/dårlig kjøp? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1923634 Mvh Martin
anders87 Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Kan lese litt om den her : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=78543
opasb Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 takker... noen som vet om det er gjort greit arbeid med motor eller?
marius paulsen Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 lurer på om jeg så denne på acr tidligere i sommer er det den så så den VELDIG sliten ut
Dan Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 lurer på om jeg så denne på acr tidligere i sommer er det den så så den VELDIG sliten ut Hvis det var den som var på vårtreffet med prøveskilter, så virket den veldig nedsarvet, ja.
opasb Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 sliten? hva mener dere med det? bare i karrosseri?
Bimmerlars Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Ser den må vises hos BT pga. solfilm. Da kommer til så og si nesten helt sikkert til å sjekke hele bilen. Så vær forberedt på å montere orginal motor osv. til visning
opasb Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 tror ikke di har noen grunn til og sjekke det... men vet ikke... tror dere det er ett godt kjøp..?
anders87 Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Kommer helt ann på folka på BT det.. Jeg og skulle vise en bil jeg hadde pga senking, men vips! Satt jeg igjen med en mangellapp med 6 merknader Så ville ikke tatt det for god fisk at dem ikke åpner panseret og snuser litt rundt andre steder på bilen..
316 Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Du trenger ikke være forsker for å se at den bilen der har gått gjennom litt av hvert.
Bimmerlars Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Det spørs på folka du møter på ja. Jeg skulle også godkjenne senking og da tok de full kontroll av alt som var. Fikk mangellapp med masse piss. Tror BT hater ungdom med bimmere
Odd-M Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Masse piss? De gjør jo bare jobben sin. Jeg er glad for at de luker ut biler som ikke er i forskriftsmessig stand.
Bimmerlars Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Masse piss? De gjør jo bare jobben sin. Jeg er glad for at de luker ut biler som ikke er i forskriftsmessig stand. Dersom du mener at BT sine forskrifter ikke er unødvendig firkanta så synes jeg du skal begynne å jobbe der. Tull å ta full teknisk kontroll når du kommer for å godkjenne et senkesett. Trenger ikke gjøre mer enn jobben sin. Drittfolk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå