Odd-M Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Noen som har byttet motorfester på E39 530d? Jeg lurer på om det går å løfte motoren med jekk fra undersiden eller om jeg må ha noe å løfte ovenfra med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 skal være mulig å jekke opp motoren med jekk om du tar vekk skliplatene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Tåler bunnpanna det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Tåler bunnpanna det? Går sikkert greitt viss du legger en trekloss som dekker hele bunnpanna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Ja, den tåler det selv uten trekloss, men en treklosse er å anbefale for å dele trykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 Fikk en komplett arbeidsbeskrivelse fra TIS hos en hjelpsom kar på bmwccn.no. Motoren skal løftes fra oversiden og jeg har fått tilgang til motorbukk så jeg blir å gå for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå