Astri Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 E det noen som vil være med på bimmers streetmeet på Haugalandet snart? Begynner å bli ei lita sund siden sist. Noen som har noen forslag til dato? Kan jo ha det på amandasenteret slik som sist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Eg kan bli me på et treff nå søndag 13.07.08, e i Hgsd i helgå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 hmm.. Noen som har ei valse som jeg kan valse hjulbuene bak og lakke dem i Karmøyområdet da? Så kan kanskje jeg også bli med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Jeg stiller mest sannsynlig med min 325, dersom det er greit at jeg stiller på treffet, er jo ifra stavanger! hehe mvh Hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Snakkte med Tore (M3 Turbo), han skulle også lufte bilen i helgen. Så da kommer sikkert han også på søndag Så drar jeg med meg en annen kompis med M3 E30 md 3.8L,hvis han er edru Søndag i 14.00 tiden på Amanda storsenter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 RoaldJ: Snakk me Lui han har valse. Hylle: Ja seff e du velkommen. BMWPower: Det hadde vært stiligt å hatt det denne helga ja. Men me må få det til en gang til før sommeren e øve iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 får vell kåmma me grå skjermar denna gången o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Høres bra ut dette.. Er desverre bortreist denne helgen men.. Bilen er ikke helt klar til å vises frem for mye enda allikevel, så er kanskje like greit.. Skulle sett dette før så skulle jeg dratt med en del BMWer fra Bømlo.. Uten å overdrive så er nærmest annenhver bil BMW der.. Men ingenting galt i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Høres bra ut dette..Er desverre bortreist denne helgen men.. Bilen er ikke helt klar til å vises frem for mye enda allikevel, så er kanskje like greit.. Skulle sett dette før så skulle jeg dratt med en del BMWer fra Bømlo.. Uten å overdrive så er nærmest annenhver bil BMW der.. Men ingenting galt i det.. Selv om du desverre ikkje kan møte sjøl, så kan du jo tipse andre BMW entusiaster på Bømmelulu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Blir det noe treff imorgen? Kan stille jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Skal bli SOL og meget pent vær i morgen i 14 tiden COME ON PEOPLE!!! Hva sier dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Høres bra ut dette..Er desverre bortreist denne helgen men.. Bilen er ikke helt klar til å vises frem for mye enda allikevel, så er kanskje like greit.. Skulle sett dette før så skulle jeg dratt med en del BMWer fra Bømlo.. Uten å overdrive så er nærmest annenhver bil BMW der.. Men ingenting galt i det.. Det var nå å overdrive litt, det er vel omtrent like mange Aud(i)a som det er BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Ja det blir treff i mårå! Eg e iallefall der kl 14. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Ja det blir treff i mårå! Eg e iallefall der kl 14. passet veldig dårlig for min del, iogmed at det tar halvannen time og kjøre opp, men jeg er med dersom det blir et nytt treff iløpet av sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Ja me bør få til et treff til før sommeren er over... Det syns eg. Og da bør det bli bedre oppmøte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå