Robin L Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 hei. ser de selger d2s pærer på biltema til bare 399,- pr stk. på bilextra skulle de jo ha 1100 pr stk.... er det ok kvalitet på disse eller? den ene pæra mi er blitt skikkelig lilla så det er på tide å skifte. er dette verdt ett forsjøk? det er d2s pærer som sitter originalt i en e39 med org. xeon ja? Takk for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 DS2 pærer sitter i E39 med original xenon ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 passer og lyser godt di biltema pærene men har vært borti at pærene begynner å "blinke" i dumper ol. men biltema kranglet ikke noe på det og leverte ut nye. Di nye pærene har fungert helt problemfritt i 9mnd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Husk på å skifte begge to. Vil bli fargeforskjell hvis du bare bytter en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Husk på å skifte begge to. Vil bli fargeforskjell hvis du bare bytter en. Er de hvitere etter blåere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Husk på å skifte begge to. Vil bli fargeforskjell hvis du bare bytter en. Er de hvitere etter blåere? Han mener det ikke slik, han mener det at det er smart å bytte begge samtidig, slik at begge to er nye, og derfor lyser den fargen dem skal lyse. Hvis man kjører rundt med en gammel og en ny pære, så kan det lett blir fargeforskjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 jeg har nå kjøpt meg biltema pærer og er stålende fornøyd!! først kjøpte jeg 1stk for å teste, og så kjøpte jeg en til, da det ble farge forskjell fra den ene gamle. de nye pærene lyser utolig sterkt i forholdt til de gamle,utslitte! så langt kan det anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Selger de H1 xenon på biltema også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 de selger h1 xeon kit der tror jeg. 1900 eller noe sånt. så selger de "reservepærer til biltemas xeonkit". de har sikkert h1 i det. men mulig biltemas xeonkit har en sær plugg/tilkobling i forholdt til mange andre?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galldrian Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Låner denne tråden litt.. Har E39 98' med org xenon. Ene pæra mi er blitt lilla så det er på tide å bytte. Anntar det er "Xenonpære D2S 4200 K, E-merket" jeg skal ha http://www.biltema.no/products/product. ... mId=155301 ? Er det stress å komme til ved montering? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galldrian Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Kom over denne tråden, http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... =xenon+e39 det burde vell svare på det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå