Narum Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Sliter litt med air condition i bilen min eller det er jo klima anlegg men, poenget er at naar jeg setter paa AC begynner bilen aa duggen no saa grønn jevligt på alle ruter, noen som har vert borte i dette før ? jeg kjente i tilleg at da jeg satte full styrke på vifta å styrte den opp mot frontruta var det fuktig rundt der lufta kom ut. Noen ider ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Sliter litt med air condition i bilen min eller det er jo klima anlegg men, poenget er at naar jeg setter paa AC begynner bilen aa duggen no saa grønn jevligt på alle ruter, noen som har vert borte i dette før ? jeg kjente i tilleg at da jeg satte full styrke på vifta å styrte den opp mot frontruta var det fuktig rundt der lufta kom ut. Noen ider ? Dreneringen er tett og/eller luftfilteret bør skiftes... mest trolig det første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 skal få sjekka dreneringa. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå