Gjest Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Som saltkjelen sier, du blir skattet i hjel ja.. Meen.. det er ikke umulig at jeg beholder den. Må tenke på firmaet sitt beste, og da kan jeg ikke ha to såpass dyre biler stående. Men vi får se.. det er utvilsomt råeste bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Hadde uten å nøle solgt X5'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Grautulere med en meget fin M5, Likte interiøret godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Ja det ligger an til at jeg selger X5`en i stedet.. men fristende å selge begge for å frigjøre litt kapital! Vi får se!! Kommer litt nye bilder nå snart, må bare finne igjen kameraet:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Støtter tanken om salg av X5. Men det er klart at dersom du kunne fått frigjort mest mulig kapital til firmaet, kan du stå ennå friere til å kjøpe akkurat den bilen du vil en gang i framtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Har for tiden en telefonstorm på X5`en så jeg regner med den forsvinner snart. Og som du sier, det er alltid bra med kapital.. skal i tilfelle pusse opp mye så da kommer penger godt med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Syns faceliften ble utrolig lekker kombinert med helt ny lakk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 så veldig fin ut ja og blank i lakken og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Og som du sier, det er alltid bra med kapital.. skal i tilfelle pusse opp mye så da kommer penger godt med.. Ikke noe som solid kapital i forretningsdrift, nei. M5en med faceliftfront ble virkelig flott, forresten. Sikkert kjekt å vite at den med det antagelig ble ennå mere salgbar, også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 fin fin bil dette! =) er drømmen detta ja! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Da ble det klart at jeg skal leie meg lokaler i første omgang. Det medfører at jeg ikke trenger å selge M`en:) Neste på lista er vinterfelger og eksos med brummelyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Klask på noen Kelleners stusser bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Kelleners? er det gromt? Vet du hvor jeg får tak i det:p Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 - Kelleners. - Eisenmann.Ligger plenty med E39 M5 filmer på youtube, mange med saftig gromlyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 - Ellers så kan vel denne svenske råtassen inspirere!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå