Gjest Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Aahh.. hvilken type effektanlegg har du satt på den da? Kan du skaffe:P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Hørte lyden ved pådrag forrige lørdag doffa, syykt deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Var en tur på NorCargo her i uka og henta 4stk felger som skal på bilen:) Det ble som nevnt tidligere i tråden at jeg satser på M5 replica. Bestilte dekk nå, 245/40/18 Nokian WR G2 - som skal være veldig bra på vinterføre! Ellers har jeg vært på EU-Kontroll, og har snart en eu-godkjent M5:) Tenkte å bytte ut fangeren med rieger front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg kjørte Nokia WR G2 på min gamle E90.. Det sies at dette dekket er laget spesielt for slaps og våte veier i øst-europa, men jeg hadde ikke noen problemer med det på snø. Fungerte helt fint Jeg har bestilt 235/35-19 vinterdekk til kjerra mi. Blir kanskje litt drøyt med så store dimensjoner, men dette er en bil jeg kommer til å bruke lite i vinter uansett. Bare når jeg og fruen må ha hver vår bil Hvordan gjør du det med olje? Jeg kjører på castrol 10-60, men noen jeg snakket med mente jeg burde bytte nå som vinteren kommer.. Var det 5-40 eller 5-30 tro.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 5-30 blir nok noe tynn. minimum 5-40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hoho! Trodde jeg var gal som hadde 18" vinterhjul.. hehe.. 19" er respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg kjørte Nokia WR G2 på min gamle E90.. Det sies at dette dekket er laget spesielt for slaps og våte veier i øst-europa, men jeg hadde ikke noen problemer med det på snø. Fungerte helt fint Jeg har bestilt 235/35-19 vinterdekk til kjerra mi. Blir kanskje litt drøyt med så store dimensjoner, men dette er en bil jeg kommer til å bruke lite i vinter uansett. Bare når jeg og fruen må ha hver vår bil Hvordan gjør du det med olje? Jeg kjører på castrol 10-60, men noen jeg snakket med mente jeg burde bytte nå som vinteren kommer.. Var det 5-40 eller 5-30 tro.. ? Hei! Hvor bestilte du dekk og hva må du betale for de? Lurer på å gå for 19" på vinteren jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg bestilte på www.dekkonline.com har ganske gode priser der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ingen som har kommentert den kommentaren ang bytte av front til rieger front.. Hm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg bestilte på www.dekkonline.com har ganske gode priser der.. Ok. Er dette et norsk firma eller? Ser de har gode priser der men at de har adresse i Tyskland...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 De sender til Norge fra sverige.. ingen problemer med de. gratis frakt er det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Ingen som har kommentert den kommentaren ang bytte av front til rieger front.. Hm Hehe, det var bare en liten spøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 men ikke så dumt å bytte fanger , er greit å slippe å kjøpe ny m5 fanger når vinter er over hvis man skulle være litt uheldig å møtte en snø kant eller 2 . 400 hk på piggfritt å snøføre hmmm . sikkert artig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jaa.. kommer ikke til å bli brukt når det er glatt uansett. Har en A6 Quattro som skal få lide i vinter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hadde tenkt å kommentere den rieger fronten, men jeg syntes det var så latterlig at jeg ikke en gang gadd å kommentere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå