Gå til innhold

Ny bil!! 00`BMW M5! :)

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en tur på NorCargo her i uka og henta 4stk felger som skal på bilen:) Det ble som nevnt tidligere i tråden at jeg satser på M5 replica.

Bestilte dekk nå, 245/40/18 Nokian WR G2 - som skal være veldig bra på vinterføre!

Ellers har jeg vært på EU-Kontroll, og har snart en eu-godkjent M5:)

Tenkte å bytte ut fangeren med rieger front.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte Nokia WR G2 på min gamle E90.. Det sies at dette dekket er laget spesielt for slaps og våte veier i øst-europa, men jeg hadde ikke noen problemer med det på snø. Fungerte helt fint :)

Jeg har bestilt 235/35-19 vinterdekk til kjerra mi. Blir kanskje litt drøyt med så store dimensjoner, men dette er en bil jeg kommer til å bruke lite i vinter uansett. Bare når jeg og fruen må ha hver vår bil :)

Hvordan gjør du det med olje? Jeg kjører på castrol 10-60, men noen jeg snakket med mente jeg burde bytte nå som vinteren kommer.. Var det 5-40 eller 5-30 tro.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte Nokia WR G2 på min gamle E90.. Det sies at dette dekket er laget spesielt for slaps og våte veier i øst-europa, men jeg hadde ikke noen problemer med det på snø. Fungerte helt fint :)

Jeg har bestilt 235/35-19 vinterdekk til kjerra mi. Blir kanskje litt drøyt med så store dimensjoner, men dette er en bil jeg kommer til å bruke lite i vinter uansett. Bare når jeg og fruen må ha hver vår bil :)

Hvordan gjør du det med olje? Jeg kjører på castrol 10-60, men noen jeg snakket med mente jeg burde bytte nå som vinteren kommer.. Var det 5-40 eller 5-30 tro.. ?

Hei!

Hvor bestilte du dekk og hva må du betale for de? Lurer på å gå for 19" på vinteren jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...