Bimmerlars Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Har 60/30 fjærer fra supersport sammen med Bilstein Sprint dempere på min E36 coupe. Den er litt for lav bak, slik at den subber i skjerma ved "aktiv" kjøring. Er det noen senkesett som senker f. eks 60/15? Eller noe i den duren? Synes den er helt strøkent senka foran, men litt for lav bak. Hjulet er lenger opp i hjulhuset bak enn foran. Kunne også tenkt meg stivere fjører. H&R har visst bare maks 40/15 i følge Autotrio... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Eller valse bak? Evt spacere hvis det subber på innsiden på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Utsida. Hvem valser da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Avhengig av hvor i landet "KROÆR" er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Østfold, om jeg ikke tar heelt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Er i Akershus. Ås kommune. Ødelegger jo hjulbuene.. Må få gjort noe med detta gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Hvis det kun er ved aktiv kjøring, så er det ikke så mye som skal til. Hør med folkene på www.streetdesign.no Dem valser. Hør hvor smart det er på din bil, med tanke på alder, osv osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Ja, kan jo gjøre det. Takk. Evnt. han Valsespesialisten som jeg fant her nå. Han virka litt i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Har nettopp valset mine hjulbuer hos han (tirsdag denne uken) Han er på Møre-kysten nu, så derfor jeg ikke nevnte han akkurat nu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Åja! Hehe. Hva kosta det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Er omtrent han som har satt standardprisen rundtom i landet. Han tar 750,- per hjulbue. Street-design tar også det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Ok Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Du kan justere høyden bak med de gummiputene som er over fjæra. De finnes i mange forskjellige tykkelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Nei dæven så flott! Hvor kjøpes det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Men hvis det kun er ved slik kjøring som du nevner så ville jeg nok vurdert stivere dempere istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå