Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ligger ein tråd her om den. under oppbyging.

Sjå på prosjekt å leit etter e30 v12 trur i det va. leste alt om den der. dein e synsykt jenomført. og du komer til å få sjok når dere ser kosn den såg ut når han begynte på den =)

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Feiteste lyden var den Nascar M5'en ja, men je må si når den røde Federal/Japan Auto supran kom i 80 sidelengs på stive hjul inn mot slaktern og bare holdt sladde ut rundt hele og opp raka der var det råeste å se på :P

Skrevet

Jeg var der! Har ingen bilder av Bmwen med regner med noen gadd å bruke film på den?

BTW... Så faktisk - Anders - sin bil på camp 4? Kan det stemme Anders? Veldig pen :D

Møtte også Anders87 (igjen). Vi stilte ut ved siden av hverandre, akkurat som på Våler, men nørden kunne bare være der fredag så var vel få som fikk den med seg :)

Uansett.. Om noen har bilder av bilen min, send de til emg på mail...

Skrevet

Må si bilen din var like pen utvendig i virkeligheten som på bildene Teddysen :)

Jeg var og såg litt da du og anders87 stod i vaskekø :wink:

Likte også e46en hans, utrolig fin farge! men syntes skjørtene og iallefall bakfangeren bygget litt for mye ned.

Samme med den hvite automote "m3'en" som stod nede på gokartbanen.. Blir ikke så pent når det blir såå lavt..! (og jeg liker lave biler)... :wink:

Skrevet

Hehe..

Jo takk og takk.. Skulle kommet bort og presentert deg;) Hehe.. Skulle hilst på -Anders- men var for full til slikt noe da, så fikk ikke utvidet min Bimmers.no "bekjentkrets" noe særlig..

Anders sin bil er så rå.. Den er skikkelig fin.. Jævelen tar av seg skoene når han kjører, hehe.. Kan hende den er litt lav bak.. Spørs litt på hvilket stuk du liker..

Må få lov til å skryte litt også da.. Dette er IKKE kødd:

Lørdag når jeg skulle bort å låse bilen for å gå ned blir jeg prikket på skuldra av en kar som går i "presse" vest og sier på engelsk:" Is this your car?"

"Yeah, it's my car"

"Hello, I'm fron Team Rieger. I've got an assignment to come here and take pictures of cars with our styling, and take back to Germany to make a catalog of them."

Så måtte jeg kjøre bilen oppover på Go cart banen, og sto da tvers over banen mens han tok bilder av meg og bilen.. Sykt tøft.. Også håper jeg han får brukt bildene ;)

Skrevet

BTW... Så faktisk - Anders - sin bil på camp 4? Kan det stemme Anders? Veldig pen :D

Ja, eller heter det ikke camp 5? uansett, den campen som ligger lengst bort i skogen bak alle åkrene og jordene. Jeg stod der ja, sammen med et blått telt, og en gul polo ved siden av. Men jeg var ikke mye på den campen. men ja hadde vært hyggelig å utvidet litt ja ;)

Møtte på mystisk vis på dirtydicky her inne på partycampen på lørdagsnatta. En full faen i bar overkropp kom dansende over meg. Det viste seg at vi hadde en felles bekjent. Det var litt morro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...