Gå til innhold

Bilder fra Gatebil Rudskogen Juli

Share

Anbefalte innlegg

Noen som har noe info om den orange E30 M3en som kjørte uten panser på lørdagen? Noe reklame var det på den også. Fy som den gikk! Lurer på om det satt M20 motor i den også..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det er den E30en fra Autokvikk? Var det det som sto på den.. Var ikke det den som peisa i fronten på Mr. pink lørdag?

Ja, tror det var den. Den kjørte i Gatebil-cupen også, bra gikk den iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg bør det være så enkelt som mulig.. www.bimmers.no på brystet og eventuelt nicket i nakken. Liker det ikke flashy, men det er meg :)

Ett raskt søk på google http://www.google.no/search?hl=no&pwst= ... kk&spell=1 viser at det er nok av de som kan ordne slikt ivertfall :)

Tar jeg helt feil om jeg mener det var noen på bimmers som ordnet slik "webshop" for en god stund siden? Vedkommende hadde fått istand en deal på en utenlands side med diverse artikler med bimmers.no på.. Der var det bare å bestille, og vedkommende fikk kanskje noen kroner i fortjeneste.. Mulig jeg blander bimmers med noe annet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... knut har vel noen kontakter innen trykkeribransjen?

men jeg er litt enig med Dr_S egentlig... selv er jeg 20 (snart 21) men syntes gatebil er for mye penger, damer og fyll!

greit nok, ok å se på biler, men det som er litt kjipt er at det skulle vært mer som concurse d`elegance med tanke på utstilling og slik...

"hvem som helst" kan sette bilen sin bort og sende med en sjekk på 500k og si, FIKS OG STYLE!

babes er ikke dumt, men fjortisser kan vi være foruten! mange jenter på 14 hopper på gutter bare de er 18 og har bil... sikkert de som er interresert i deg også da ;-)

men biler og fyll hører ikke sammen! greit nok med AT, men fyll hele tia, blir litt mye for min smak...

men til noe positivt :-) var mye bmwer i år, noe som lover bra... :-D ikke at jeg liker andre biler, men blir for mye 200sx etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og med den uttalelsen mysild regner jeg med at jeg ser deg på Septembertreffet.. Det er da alle fjotissene detter bort og de med bilinteresse står igjen!

Forøvrig er det helt hva du gjør det til.. Som sagt.. Jeg sov på camp 5 som er 3 km unna banen.. Der vare det MAX nachspill-bråk og det var stille og rolig hele dagen.: Bussene gikk kontinuerlig og det gikk an å sitte i sin egen camp å kose-drikke uten å bli overdøvet av musikk eller fulle folk..

Rett og slett genialt.. Om banen går du på dagen og ser på biler, og med mindre du holder deg unna camp 1,2 og 3 så ser du nesten ikke fulle folk.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z4'en til stian sørlie hadde m3 csl motor tilsvarende e46 m3 csl, med oppsett fra bmw motorsport sa han. Sperra på 8750 rpm

Jævla rå bil uansett, råeste bilen på hele treffet! Lyden var jo så jævla porrig!

Oransje E30en med autokvikk reklame har m50 motor bygd til 2,9 liter, og med myyye gromdeler.. 602hk el noe på bakhjula. Christer på autokvikk sin.

Vanskelig å huske eksakt riktignok, blir mye biler og bilprat på så lite tid.

Noen som har flere bilder av den gamle slufne amerikanern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og med den uttalelsen mysild regner jeg med at jeg ser deg på Septembertreffet.. Det er da alle fjotissene detter bort og de med bilinteresse står igjen!

Jeg er veldig klar for treffet i september etter en sommer med altfor mye jobb, så skal prøve å lure han med opp. Jeg trenger haik :roll::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...