Reef89 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Har nå fått en frontleppe som skal monteres under den orginale spoilerleppen på m3 fangeren, men skjønner ikke helt monteringen?:s butikken sa det skulle gå, da jeg sendte mail fordi jeg trodde jeg hadde fått deil type. passer jo ikke helt:s noen som har erfaring fra denne? Se bilder: skal det være sånn?:s passer jo ikke:s sånn skal det egentlig være: Leppa jeg har: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Ikke så rart du ikke får det til å stemme når du trer fangeren inni leppa se på bildet du har lagt ut, så ser du at leppa skal sitte under fangeren, ikke utenpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Ikke så rart du ikke får det til å stemme når du trer fangeren inni leppa se på bildet du har lagt ut, så ser du at leppa skal sitte under fangeren, ikke utenpå... hmm,,ja, men det går ikke:s leppa skulle jo vel vert flat oppå som denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Hvor har du kjøpt leppa hen da? For tror nok du har blitt utsatt for: *vært gnien og kjøpt det billigste du fant og nu finner ut at det ikke var så smart*-syndromet No offence, of course Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Kan nesten se ut som at den leppa du har der har DTM-leppa støpt på, altså må du ta av den lille leppa som står på M3-fangeren nå å se om det passer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Hvor har du kjøpt leppa hen da?For tror nok du har blitt utsatt for: *vært gnien og kjøpt det billigste du fant og nu finner ut at det ikke var så smart*-syndromet No offence, of course va no dyrere en koed og bs. så legg deg du:) Men som sagt så sa butikken at den passer under evo list 1, lippa er da evo list 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Kan nesten se ut som at den leppa du har der har DTM-leppa støpt på, altså må du ta av den lille leppa som står på M3-fangeren nå å se om det passer da ja har tenkt samme tanken, men ser ikke ut som det går:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå