Gå til innhold

glenno og jonner'ns photoshoot:)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flotte bilder Glenno. Nydelige biler også. :D

Men har du lakka potta di Glenn? Eller e det bare eg som ser syner i kveld? (eg vet alle har nevnt det, men bilen din mangler bare senk nå så e den prrrrfekt!) ;) Det gjorde seg kjempebra når du fekk lakka an helt ned. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hyggelig møte igår og takk for prøveturen Jonner`n. Trodde kansje de bilstein demperene med kombinasjon H&R fjærer ble for stivt men føltes fint ut det :-).

Utrolig herlig kjøre maskin bilen din Jonner`n. Bare økte når jeg ga på selv om jeg lå på 4giret i lav fart , samt den vanvittige herlige lyden (enormt i tunnelene). Stusset litt når jeg skulle rygge da speilene begynte flytte på seg :-). Mange fine innspill og tanker etter treffet igår så dette må vi gjøre flere ganger.

Jepp stemte det Jonner`n ;-)

Neida folkens, den er ikke høy den er helt orginal, he he :-). Bestilt senk fra koed så kommer vel en gang etter ferien. ;-) Da er få det på plass når anledningen byr seg og litt hjelp er oppdrive. Bilen brukes nå hele tiden etter jeg solgte mondeoen.

Ja gjorde seg lakke helt ned men må vente litt så skal jeg ta om igjen noen små plasser på nytt.

Ikke lakka pota nei Astri men ble henger vel igjen litt lakk støv så fikse det seinere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda Mexos! det stemmer nok det. var på to ukers fullpakka roadtrip med kjærring og bikkje til nordnorge da. må tute og vinke da vøtt! :D

btw en flott tur og moro å kjøre 540'n på langtur. eneste negative, var senka bil i nordsverige ved kiruna på vei hjemover. dårligere veier skal man jaggu lete lenge etter :roll:

hehe jeg og Glenn hadde et lite veddemål om når det første innlegget kom ang høyden hans, og ja, det tok ikke lang tid. hehe vi satsa egentlig på innlegg nr 2 vi da. :wink:

man ser det jo ekstra godt på det siste bilde der, så vi måtte jo flire litt. men når du får pakke fra koed, ja da blir det andre boller! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg og Glenn hadde et lite veddemål om når det første innlegget kom ang høyden hans, og ja, det tok ikke lang tid. hehe vi satsa egentlig på innlegg nr 2 vi da. :wink:

man ser det jo ekstra godt på det siste bilde der, så vi måtte jo flire litt. men når du får pakke fra koed, ja da blir det andre boller! :P

He he ja ble 3 innlegg så ikke langt ifra :wink::D .

Jepp, Blir lang ferien når enn venter nå :):whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig flotte biler dette, må si at jeg har fått mer og mer sansen for E34 etter jeg kjøpte en selv :)

Nå har det vært så mye "mas" om å få Glenno's ned litt, så halve sjarmen med bilen hans nå er jo nettopp at den er "litt"høy" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...