Gå til innhold

glenno og jonner'ns photoshoot:)

Share

Anbefalte innlegg

Begynner faktisk bli litt lei dising da jeg i lengre tid har hatt litt ironi. Har bestilt senke sett

Utrolig hva gruppepress kan utrette. :?

Har jeg nevnt at jeg synes rødfargen er hypergrom? Du kan gjerne sette på traktorhjul for min del, så lenge bilen har den flotte fargen.:)

Lurer egentlig på om det blir en trist dag når du setter på senkesettet - forumet blir liksom en attraksjon fattigere. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begynner faktisk bli litt lei dising da jeg i lengre tid har hatt litt ironi. Har bestilt senke sett

Utrolig hva gruppepress kan utrette. :?

Har jeg nevnt at jeg synes rødfargen er hypergrom? Du kan gjerne sette på traktorhjul for min del, så lenge bilen har den flotte fargen.:)

Lurer egentlig på om det blir en trist dag når du setter på senkesettet - forumet blir liksom en attraksjon fattigere. :(

He he tja hva skal jeg svare på det.

Mange tanker faktisk. Da jeg har nivårehulering har jeg ikke hatt noen ønsker fjerne det. Hver demper koster 6000kr og plugging er altså ikke aktuelt. Så brukt litt tid på finne løsninger til senk og økomomisk rom til det. Datteren min spurte om vi kunne dra på fjellet for fiske, hmm da tenkte jeg litt med meg selv at det kan jo bli en prøvelse i framtiden da jeg for tiden har en bil igjen. Kansje jeg burde laget en avstemning her, he he :-) Link til litt større bilder av bilen min her .

Tror kansje forumet mister en sjarmør her også da blir mere likt alt annet av E34 it. Uff, ble jeg litt i tvil igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold den slik den er :) En Fin bil er det uansett høyde :)

Det kunne jo kanskje gått an å si at det var en sjelden prototype - en slags spesialutgave for folk med tweed-jakke, jaktrifle og fuglehund, men som ikke ønsket å kjøre 4x4.;)

Husk at Volkswagen-konsernet tilbyr utgaver med øket høyde og tøffere image under betegnelser som "Cross", "Scout" og lignende - der kundene betaler masse ekstra bare for å se tøffe ut.

For ikke å snakke om at Nissan later til å selge mest av sin Qashqai i utgaver uten 4x4. Hmm, kanskje Glenno kunne selge Highlander Country konseptet sitt til BMW - det kan være et uutnyttet marked her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan huske litt et program i topp gear de testet vanlig 5 og x3 der de syntes 5 var bedre alternativ enn x3 med tanke på utmark. Ja bmw har vel ingen Cross eller lignende pr.idag når det gjelder touring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I belive i can flyyyyy:D

Å ellers da, har du det bra gutten ;-)

Fine bilder, E34 er det mest delikate og tidløse skallet bmw har designet...

Har sansen for touringene også, har en avusblå selv.

Takker :-).

Litt mere intressant enn E39 å komme med på treff, samt få feil jeg har registrert på E34. Noen link til bilder av din bil Werther?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mere intressant enn E39 å komme med på treff, samt få feil jeg har registrert på E34. Noen link til bilder av din bil Werther?

Ja, E34 har et mer spennende design enn E39. Samt mindre rust og bedre elektronikk..

Her er sleden min:

jzuxmys1dblow2pt5ztr_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, E34 har et mer spennende design enn E39. Samt mindre rust og bedre elektronikk..

Her er sleden min:

jzuxmys1dblow2pt5ztr_thumb.jpg

Har selv en Avusblå M5 :) Nesten identisk med den du har :)

Slenger med bilde ;)

pjpljl7rffy6vjsqp0gq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en Avusblå M5 :) Nesten identisk med den du har :)

Har fulgt med på bilen din lenge, både i ditt og Tommys eie. Samt når den lå til salgs av Ifenstad, vurderte å kjøpe din da, men endte opp med en annen avusblå. Da har vi 2 av 169 produserte avusblå touringer :wink: Barnevognfrakter med sjarm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...