Torek Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Da ble det BMW på meg også! Mandag den 7. juli tok jeg fly fra Gardermoen og opp til Tromsø for å hente en original E30 M-Tech 2. Daværende eier Patrick, som også er her på forumet, hadde forklart for meg at bilen var så godt som strøken. Han virket veldig seriøs, så jeg tok derfor sjansen på å dra 140 mil for å kjøpe en snaut 20 år gammel bil. Har ikke angra på det i ettertid for å si det sånn.. Så all skryt til Patrick! Hadde alle selgere vært som han så hadde kjøpekontrakt vært et ikke-tema. Bilen er som sagt en original E30 325i M-Tech 2, importert fra Tyskland. Såvidt jeg vet er jeg den 4.eieren her i Norge, mens i Tyskland hadde den samme gamle/voksne eieren hele tiden. Bilen er rustfri og har gått 133.000. km. Den er helt original sett bort i fra 17" Alpina (replika) felger og justerbare coilovers i høyde og hardhet samt. svart skinninteriør fra E30 M3. Ble veldig overrasket over interessen for bilen når jeg var på Rudskogen i helga (11-13 juli). Folk spurte og gravde, og jeg svarte så godt jeg kunne Bilen er en DRØM å kjøre, og den henger på veldig bra! Her kommer noen dårlige bilder jeg har tatt med mobil. Skal få tatt noen bedre etterhvert (da har jeg slengt opp litt flere bilder av bedre kvalitet i tillegg til de dårlige) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Gratulerer!!Fikk lyst på E-30 jeg nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Deilig! Nå få senka mer, med breie rs eller tilsvarende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Grattis med meget pen bil! Er enig med ingard om at du må få senka litt mer, hvertfall foran så det blir likt foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Den så meget pen ut! Forlanger flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Må endre litt på profilen din nå Nydelig eksemplar det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Grattis! Er ganske sikker på du er eier nr.4 på denne i Norge. Hilsen eier nr.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Senke mer? Den må heises bak! Pen bil forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Litt lavere fremme og litt høyere bak slik at hjulbuene kommer på linje med dekkene så blir den perfekt. Denne bilen har jeg både sett og hørt i virkeligheten da den var her i Tromsø og kan skrive under på at bilen er strøken, veldig fin i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Gratulerer med nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Gratulerer som eier av Norges peneste M-tech II orginalbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 grattis meg ein knall e-30 m-tech2 er i mine auge den fineste e-30'ene man kan få tak i er sjøl eiger av ein støken 90mod original m-tech 2 cab er de lov å spør ka du måtte ut me for denne perla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Kanskje den fineste E-30 som ruller i Norge i dag. Digger den fargen og med Alpinahjul blir det über Lå på Autodb for 115K. På det første bildet i annonsen er bilen mye lavere fremme enn den ser ut til å være nå. Er det byttet fjærer i det siste? Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Skal ærlig innrømme at jeg var borte å sikla litt på den, siden den sto 20 meter unna der vi campa på gatebil. Fikk vondt inni meg når jeg så den ble sølete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Står jo at han har justerbare coilovers i høyde og hardhet, er kanskje en fordel å lese første innlegget i en tråd før man begynner å spørre om ting det allerede står skrevet om folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå