Gå til innhold

Torek - '89 E30 325i M-Tech 2

Torek
 Share

Anbefalte innlegg

Da ble det BMW på meg også!

Mandag den 7. juli tok jeg fly fra Gardermoen og opp til Tromsø for å hente en original E30 M-Tech 2. Daværende eier Patrick, som også er her på forumet, hadde forklart for meg at bilen var så godt som strøken.

Han virket veldig seriøs, så jeg tok derfor sjansen på å dra 140 mil for å kjøpe en snaut 20 år gammel bil. Har ikke angra på det i ettertid for å si det sånn.. :D Så all skryt til Patrick! Hadde alle selgere vært som han så hadde kjøpekontrakt vært et ikke-tema.

Bilen er som sagt en original E30 325i M-Tech 2, importert fra Tyskland. Såvidt jeg vet er jeg den 4.eieren her i Norge, mens i Tyskland hadde den samme gamle/voksne eieren hele tiden.

Bilen er rustfri og har gått 133.000. km.

Den er helt original sett bort i fra 17" Alpina (replika) felger og justerbare coilovers i høyde og hardhet samt. svart skinninteriør fra E30 M3.

Ble veldig overrasket over interessen for bilen når jeg var på Rudskogen i helga (11-13 juli). Folk spurte og gravde, og jeg svarte så godt jeg kunne :)

Bilen er en DRØM å kjøre, og den henger på veldig bra!

Her kommer noen dårlige bilder jeg har tatt med mobil. Skal få tatt noen bedre etterhvert :) (da har jeg slengt opp litt flere bilder av bedre kvalitet i tillegg til de dårlige)

Mrklyktefilm.jpg

PSbilde-heltrtt.jpg

PSbilde-niceass2.jpg

PSbilde-hjemfraOslo.jpg

PSbilde-hjemfraOsloreklame2.jpg

04092008108.jpg

04092008109.jpg

DSC00100.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt lavere fremme og litt høyere bak slik at hjulbuene kommer på linje med dekkene så blir den perfekt.

Denne bilen har jeg både sett og hørt i virkeligheten da den var her i Tromsø og kan skrive under på at bilen er strøken, veldig fin i lakken. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den fineste E-30 som ruller i Norge i dag. Digger den fargen og med Alpinahjul blir det über :D

Lå på Autodb for 115K. På det første bildet i annonsen er bilen mye lavere fremme enn den ser ut til å være nå. Er det byttet fjærer i det siste?

Grattis med ny bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...