EirikL Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Se der, litt fiksing på bildene, så blir bilen også pen å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Du? på bimmers så tidlig en mandags morgen? Edit: Denne skulle strengt tatt være en PM til EirkL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Er dette noe å fikse, eller må jeg kjøpe nye ytterringer? :S Evt. hvor får jeg fiksa dette, da helst i nærheten av Oslo eller Trysil(Hedmark). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Det har dukket opp et sett med originale Startec baklykter på Autopower.se hvis du er interessert Ble lagt ut i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 E30 m-tech 2 er drømen bilen min =) 2dørs nytype med orginal styling som er perfekt =) nydelig bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Gratulerer med dagen da Tore Skal prøve og laste opp noen av kjørebildene av bilen din til neste uke:) Fest med måte idag påsan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Bursdag i dag? Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Sier det igjen jeg og! GRATULERER MED DAGEN TORE!! I dag synes jeg du skal ta på deg , så dra ut og og bli helt ! Så kan du tenke på og dra hjem igjen da, og finne en som irreterer deg og bare dra fram for og vise hvor glad du er i han! Ha en fin dag, kos deg masse Mvh Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 hipphipphurra! : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Gratulerer med dagen Torek. Bra folk er fæststemte Sitter å venter på skyssen min nå. Skål!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Siden de vinterbildene dine ikke er så ferske lenger, så får jeg slenge opp noen nye På vei til vårmønstringen til BMWCCN på Valle Hovin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Heyy! Tøft Bilde 1 og 2 var jo knallfine Takker Anders! Edit: Forøvrig har det ikke skjedd noen forandringer på bilen siden fjorårssesongen, bortsett ifra at jeg skrudde den ned litt mer foran. ..skjer vel noe nytt med bilen ila. juni mnd håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 1-2-3 så var dashbordet ute av bildet hvertfall så det er ca sånn alpinaer ser ut i fart altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Se der ja, der ble jo bilde straks mye bedre Kan ikke bilderedigering, så greit andre tar i et tak Har jo fler, men mange dårlige og skitten frontrute ødela en del av dem, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Har du ikke bildene som Marius tok da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå