E30_Dale Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Ja denne her var virkelig pen! Ble enda penere med alpina 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Ja, jeg liker de alpina felgene godt på bilen. Ikke mange som har det på E30 heller. Nå skal det sies at dette er replika felger da, men likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Går en Sort E-30 325i i distriktet her også. ca 100k på teller'n, 2'dørs med alpina 17". disse er virkelige drømmeobjekter for alle bmw elskere! Kjør pent =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Oi! Klarer du å fikse et bilde av den?? Hadde vært kjempegøy å sett Jada, kjører pent. "Pent" i den forstand at jeg ikke herjer med bilen iallefall. Står i garasje annenhver uke mens jeg er på jobb i Oslo(tør ikke la den stå ute på gata her i hovedstaden), så da blir den naturligvis nok bare brukt annenhver uke også, når jeg har fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Den "pene" kjøringa går seg vel litt til etterhvert som du har eid bilen en stund? Vil nok tippe du legger ett par (?) striper her å der etterhvert... vil jeg tippe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Hehe..jeg tror faktisk ikke jeg kommer til å piske denne bilen noe særlig. Mulig det bare er meg, men jeg synes bilen er litt for spesiell til å brukes opp. Men ja, jeg vet at begge hjula slipper da man vil det Sladde klarer den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Gratulerer så mye med en meget fin E30 Sikkert ikke så lett å få tak i en så fin E30 som er gått såpass lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Tusen takk Vokser ikke på trær nei, så jeg er veldig fornøyd med å ha fått tak i en i såpass bra stand og med forholdsvis lav km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Jeg har fått en liten sprekk i den ene framfelgen min. Hvor kan jeg få ordna dette? Evt. hvor får jeg kjøpt en ny Alpina Replika felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 De selger alpina replica på www.koed.no og www.schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Tusen takk Yngvejos. Koed har de bare i 16", men hos Schmiedmann så det ut til å være i 17" Har sendt de en forespørsel nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Tror TCCW som "bygde" bilen kjøpte felgene på os (gs bildeler) i sirevåg. Pen bil, kan jo sjekke der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Schmiedmann har ikke Alpina felger sist jeg sjekket. Vet at www.stsmotorsport.co.uk har. send dem en mail. veldig serviceinnstillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Schmiedmann har ikke Alpina felger sist jeg sjekket. Vet at www.stsmotorsport.co.uk har. send dem en mail. veldig serviceinnstillt De har nå. Og de har hadde dem for 2 år siden også når jeg var på jakt etter felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå