Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Uansett få en advokat til å forhandle fram en avtale med aktor, så kan det hende du slipper paller, og får trekke fra noen mnd. uten lappen.

Jepp, det ville nok jeg ha gjort også.

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Selvfølgelig går en 328 godt sammenlignet med en atos.men,går dårlig i forhold til sine likesinnede.

Den har andre kvaliteter da :lol:

Det med at man fort er oppe i 180 ved en forbikjøring er vel litt i drøyeste laget vel?

Selv med biler som leverer det dobbelte av 328 kan jeg ikke si at jeg er spesielt plaget med at jeg skvetter avgårde 100km/t+ sånn plutselig :roll:

jeg trenger sjelden å passere 120 på nåla for å komme forbi en som

ligger i 70-80.går helt fint og beholder lappen :wink:

Kom til mandal skal du få sittet på en tur. så skal du se at 328n min går bedre en en vanlig familie bil i norge. og at en jeg ikke har noe problem med å dra den rett opp i 200. etter 200 begynner det å stoppe opp litt. men klarer fint å dra den opp i 240-250 8)

Skrevet
Dette har jo blitt rene kverulant tråden ser jeg :lol:

Forrestten snake oil kan du fortelle meg hvilke biler du tenker på når du sier likesinnede? Med andre ord hvilke andre biler fra slutten av nittitallet med 190 til 200hk og med nogenlunde samme vekt gjør f.eks 0-100 på 7.0 sek og har toppfart på 240km/t? Det er isåfall meget meget få :wink:

Nevn en :)

Veeldig OT,men...

Ingen globetrotter i bilverden du skjønner jeg :wink:

Cosworth

Calibra

Lancia

Mazda 323 gt-r

Celica

Lancer evo

Impreza

Div.Saab turbo

200sx

Dette lille knippe biler er produsert samtidig som 328 og ligger veldig nermt på hester.de fleste produserer rundt 100 hester på literen og går 0-100 på godt under 7 sek.noen av de nede på 6,2.

Disse er produsert som sports/rallybiler,det er ikke 328.skulle den ha levert samme liter/effekt forhold som overnevnte så burde den hatt nesten 300 hester. den har under 70hk pr. liter.noe som faktisk tilsvarer en husmorbil i dag :lol:

Tror de fleste som har prøvd litt andre ting kan si seg enig i at de har ikke valgt bmw fordi det var de bilene som gikk best akkuratt.

Som sagt,andre kvaliteter.

Skrevet
Selvfølgelig går en 328 godt sammenlignet med en atos.men,går dårlig i forhold til sine likesinnede.

Den har andre kvaliteter da :lol:

Det med at man fort er oppe i 180 ved en forbikjøring er vel litt i drøyeste laget vel?

Selv med biler som leverer det dobbelte av 328 kan jeg ikke si at jeg er spesielt plaget med at jeg skvetter avgårde 100km/t+ sånn plutselig :roll:

jeg trenger sjelden å passere 120 på nåla for å komme forbi en som

ligger i 70-80.går helt fint og beholder lappen :wink:

Kom til mandal skal du få sittet på en tur. så skal du se at 328n min går bedre en en vanlig familie bil i norge. og at en jeg ikke har noe problem med å dra den rett opp i 200. etter 200 begynner det å stoppe opp litt. men klarer fint å dra den opp i 240-250 8)

Høres jo ut som at den går like godt som M5'en den der 328n din ;)

Tror de fleste som har prøvd litt andre ting kan si seg enig i at de har ikke valgt bmw fordi det var de bilene som gikk best akkuratt.

Jeg har valgt en bil pga effekt og kjøreegenskaper :) Så jeg må motsi deg litt, den går kanskje ikke best i dag, men den gar gjort det :)

Skrevet

ja ja ja,men en M5 har ikke så mangen reelle konkurrenter da.snakker mer smak og behag i den klassen der :)

Jeg og kunne godt ha valgt en 328 pga det er en mye bedre bil,men må ikke få hengetryne når riskokerne fyker forbi :wink:

Skrevet
Jeg hadde blitt målt til en gjennomsnittsfart på 144,01kmt. på punkt til punkt måling.

Jeg synes du burde fått litt bedre informasjon om hvordan du var målt, enn det som gjengis her; ble du målt i forbikjøringssituasjonen, eller etterpå. Dessuten - over hvor lang strekning ble egentlig gjennomsnittet beregnet - jeg kjenner folk som har blitt tatt i "punkt til punkt måling" og da satt politimannen alene i bilen og tok tiden en bil brukte på å passere 4-5 lyktestolper for så å beregne hastigheten.

Har de derimot målt deg i et gjennomsnitt over en lengre strekning (som i ett par kilometer), har nok den reelle hastigheten innemellom vært en god del høyere enn 144km/h.

Som andre har vært inne på her - litt forhandlingsinnsats kan nok være lurt her, om ikke annet for å la andre ta seg av pallesnekringen. Enten det er best å velge konfrontasjonslinjen eller full anger, finner du nok ut av. :)

Skrevet
ja ja ja,men en M5 har ikke så mangen reelle konkurrenter da.snakker mer smak og behag i den klassen der :)

Jeg og kunne godt ha valgt en 328 pga det er en mye bedre bil,men må ikke få hengetryne når riskokerne fyker forbi :wink:

den ble kanskje litt på spissen den ;)

Angående 328 så er jo ikke det en treg bil heller, den kjører jo faktisk fra de fleste (Les: alt er relativt). :)

Skrevet

m5n går klar mye bedre. men folk kan ikke mene at en 328 bruker lang tid opp te 180 eller 200 for den saksskyld. når folk mener en 328 går like bra som en vanlig familie bil, så er det bare snakk om idioti :P

Skrevet

Tør jeg spørre merke og type bil du kjører? virker som en ford mann på ville veier :lol:

Skrevet

Forrestten snake oil kan du fortelle meg hvilke biler du tenker på når du sier likesinnede? Med andre ord hvilke andre biler fra slutten av nittitallet med 190 til 200hk og med nogenlunde samme vekt gjør f.eks 0-100 på 7.0 sek og har toppfart på 240km/t? Det er isåfall meget meget få :wink:

Veeldig OT,men...

Cosworth

Calibra

Lancia

Mazda 323 gt-r

Celica

Lancer evo

Impreza

Div.Saab turbo

200sx

Dette lille knippe biler er produsert samtidig som 328 og ligger veldig nermt på hester.de fleste produserer rundt 100 hester på literen og går 0-100 på godt under 7 sek.noen av de nede på 6,2.

Disse er produsert som sports/rallybiler,det er ikke 328.skulle den ha levert samme liter/effekt forhold som overnevnte så burde den hatt nesten 300 hester. den har under 70hk pr. liter.noe som faktisk tilsvarer en husmorbil i dag :lol:

tosk alle er nesten turbo biler da er det masse lettere og ta ut 100hk på literen det klarer du også fiiint på en bmw med turbo.

Skrevet

Akkurat det var vel aldri tema, men at man rimelig kjapt kommer opp i god fart med en 328 er det absolutt ingen tvil om, og utsagn som at den ikke er kjappere en dagens "familiebiler" bør være ment bare for å fyre opp litt ;)

Tok meg ofte i hvor fort man kom opp i 160-200 med 323'n. 160 ved forbikjøring ble daglig kost. Har ikke vært i nærheten av noe slikt med min lille jappse idag(under forbikjøring)..

Skrevet

Veeldig OT,men...

Cosworth

Calibra

Lancia

Mazda 323 gt-r

Celica

Lancer evo

Impreza

Div.Saab turbo

200sx

Å disse er de likesinnede bilene? Angående effekt per liter, har du hørt om turbo? I rest my case :roll:

Skrevet

Har forhørt meg med en jeg kjenner i politiet i dag for noen små tips.

Skal først vente på dommen så får jeg sent en arbeidsrelatert søknad for å få minska sraffen etterpå :)

Skrevet

Veeldig OT,men...

Cosworth

Calibra

Lancia

Mazda 323 gt-r

Celica

Lancer evo

Impreza

Div.Saab turbo

200sx

tosk alle er nesten turbo biler da er det masse lettere og ta ut 100hk på literen det klarer du også fiiint på en bmw med turbo.

Er ikke pent å kalle andre for tosk.

Å disse er de likesinnede bilene? Angående effekt per liter, har du hørt om turbo? I rest my case .

Et par likesinnede eksempler uten turbo; MB 190E 2,5-16 og Alfa Romeo 155.

Skrevet

328 er en bil som går relativt godt...

Forstår hva trådstarter mener med å komme opp i stor hastighet.

Der som du legger 328'n i tredjegiret og gir flatt jern for å få en rask forbikjøring går det ikke lange tiden før du har stor fart!

Om det er nødvendig er jo en helt annen sak.

Går godt an å kjøre forbi med en 328 uten å tømme 3. gir...

Men siden det er det som er gjort her hjelper det jo lite og si hva som skulle vært gjort.

Får håpe du får minsket straffen din :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...