bimmer540i Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 heisan. Har liggende ei 5-trinns manuell kasse som kommer fra en 530/M60. Denne har stått på en 540i, (som ble ombygd av Anders Lien) men jeg demonterte den for å sette på 6-trinns kasse. Har muligens også svinghjul, mellomaksling, og clutch. Dette må jeg sjekke nærmere, da jeg er usikker på hva som ble med i retur fra verkstedet. Ta kontakt pr. mail hvis du er interessert. Min adresse er r_gussi@hotmail.com (NB! Bilder på forespørsel) Mvh. Roar G.
S.Hafsmo Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Roar, var det du som kjøpte AndersLien's bil? hvorfor bytte til 6-trinns? trimming på gang? (Sorry OT)
bimmer540i Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Heisan. Det er jeg som har Gamlebilen til Anders Lien ja,men kjøpte den av en som hadde den i kun to mnd. Byttet til 6-trinnskasse fordi jeg fikk den veldig billig på kjøpet, og fordi den girkassa visstnok skal være bedre tilpasset 540-motoren, slik at den bruker mindre drivstoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå