Gå til innhold

Størrelse på nyrer (E60)

B_K___
 Share

Anbefalte innlegg

Litt OT her: det er ingen forskjell på størrelsen på original nyrene i forhold til M5 nyrene på E39. Men de ble endret på faceliften som kom i 2001, da ble nyrene bredere/større. Mulig du sammenligner original nyrer fra før 2001 med M5 nyrene fra faceliften (etter '01).

Så vidt jeg vet er det heller ingen størrelses forskjell på nyrene på E60 heller, men det vet andre her bedre enn meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ingen forskjell. Man får imidlertid noen nyrer som har en liten brett på endene ala det som ble på E39 og det er ikke pent på E60/E61 i det hele tatt. Gå for originale chrome/M5 grill evt. sortlakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en grill på ebay som var chrome, men den var ikke slik som M5 grillen. Rillene i midten av grillen var chrome i front, men resten av rillene var i grå plast. Det så ut som det kom fra biltema, så denne grillen har jeg ikke montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei, det er ingen originak grill. Den har en større ramme enn det en vanlig E60/E61, samt M5 har. I tillegg er det som du sier, rillene er helchrome og ikke svart med chrome front. Jeg personlig må jo si at jeg ikke har sansen for denne grillen ettersom den har større ramme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...