B_K___ Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Skal bestille meg nye nyrer til bilen min, men er det noe forskjell på M5 nyrer og vanlige nyrer (størrerlse) så markant som på E39? der var det vertfall forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Litt OT her: det er ingen forskjell på størrelsen på original nyrene i forhold til M5 nyrene på E39. Men de ble endret på faceliften som kom i 2001, da ble nyrene bredere/større. Mulig du sammenligner original nyrer fra før 2001 med M5 nyrene fra faceliften (etter '01). Så vidt jeg vet er det heller ingen størrelses forskjell på nyrene på E60 heller, men det vet andre her bedre enn meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Nei, det er ingen forskjell. Man får imidlertid noen nyrer som har en liten brett på endene ala det som ble på E39 og det er ikke pent på E60/E61 i det hele tatt. Gå for originale chrome/M5 grill evt. sortlakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greiner Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Hvor er billgst å kjøpe org. chrome/M5 grill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 jeg kjøpte mine på ebay.com jeg betalte 390kr og fikk de levert på døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Billigst er nok definitivt eBay eller brukt på nettsteder som finn.no ettersom komplett grill koster hos GS bildeler nytt ca 1.200kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greiner Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Kjøpte en grill på ebay som var chrome, men den var ikke slik som M5 grillen. Rillene i midten av grillen var chrome i front, men resten av rillene var i grå plast. Det så ut som det kom fra biltema, så denne grillen har jeg ikke montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Kan du poste et bilde så vi får se hvordan den ser ut..? ':) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greiner Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Er i Nordsjøen nå. Det blir altså vanskelig å ta bilde. Tror det vare av denne typen jeg kjøpte: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E60- ... otohosting På bildet klarer man å se at rillene ikke er svart med chrome front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Ja, nei, det er ingen originak grill. Den har en større ramme enn det en vanlig E60/E61, samt M5 har. I tillegg er det som du sier, rillene er helchrome og ikke svart med chrome front. Jeg personlig må jo si at jeg ikke har sansen for denne grillen ettersom den har større ramme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå