Brightlight Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Vurderer en av disse, nyere enn 2004. Blir å slutte i jobben etterhvert, og da blir firmabilen borte. Er det noen som har erfaringer med disse? Kom med ris og ros! Disse er valgt pågrunn av at de har et greit utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Anbefaler ikke Ford Connect. Kjenner til MYE problemer med disse. Stopper og starter ikke, elektroproblemer. Dieselvarmer ryker enormt, har hendt på vinterstid at folk kommer løpende med brannslukker fordi de tror bilen er i full fyr. Også vært borti lekkasje på dieselvarmer inn til kupe. Dette er noen punkter jeg selv har erfart, Caddy kjenner jeg ikke til desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Nye typen caddy har også problemer med mye røyk fra dieselvarmer vinterstid som også trekkes inn i kupen. Ellers så har det vert mye problem med deffekte svinghjul på dieselutgavene. Men begge har vel både sine bedre og dårligere egenskaper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Dieselvarmeren på Ford er vel Webasto som de aller fleste andre biler med dieselvarmer har. Inkl. Volkswagen... Antar 2-liters dieselmotoren i Forden er den samme som i Transit og LR Defender. Den er i så fall fin å kjøre. Men har kjørt helt ny Transit en del, og den har grusomme seter. Helt OK for korte turer, men etter en time begynner man å kjenne det. Håper Connecten er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 "drømmen" var jo 1,9tdi med ppc fra Bsr da, men må vel vurdere de opp mot hverandre. Og ikke minst prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Har aldri kjørt nyeste typen caddy bare den forrige, men den nye transit connecten har jeg kjørt en del og den syntes jeg er veldig god å kjøre (da sammenligner jeg med forrige caddy, opel combo og nissan kubistar, toyota yaris verso), hva som er av event problemer med dem kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Har selv en 07 mod caddy 1,9 tdi dsg ,er fornøyd med den går bra ogfin og kjøre .Kjører ca 15000 i året i oslo sentrum . Prøvde ford før jeg kjøpte caddy. Hadde opel combo som leiebil det var sorgen . Jeg hadde kjøpt caddy ,men ikke 2,0 sdi . Ryker fra webastoen min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Anbefaler heller Toyota Yaris 1,4d4d, kjempebil, men litt liten kanskje i kupe. Men går godt til å være 1,4 liter. Hjul i hvert hjørnet, nesten som å kjøre go-kart. Under halv litern på mila uansett vær vind fart osv... Problemfri var den også i de 2 årene vi hadde den, byttet til HiAce arbeidsbil nå pga behov for mere plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 er noe med plass også ja, er 190 cm, så trenger litt rom. Ingen av disse har vel overdådig plass i kupeen, men sånn tålig greit er det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Hva med nissan kubistar?? Noen som har erfaring med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Kjører en '03 Connect bensin daglig. Helt grei bil, men elendig på vinterføre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Beste bilene i denne klassen er Citroen Berlingo/Peugeot Partner. En sånn med 1.6Hdi motor på 75/90hk er suveren mot konkurentene på alle måter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Beste bilene i denne klassen er Citroen Berlingo/Peugeot Partner. En sånn med 1.6Hdi motor på 75/90hk er suveren mot konkurentene på alle måter! har hatt div Peugeot Partnere de siste 10 årene å mere solid bil skal man lete lenge etter. dette er biler som tåler mye misshandling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 er det hdi som er tingen da eller? Fransk har aldri vært min greie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Har selv førstehånds erfaring fra VW touran som vel er bygd på samme understell som caddyen(?) Kun tomler opp fra min side, og med DSG kasse (regner med man får denne i caddy også) så har du nok en vinner. Har også en kompis som kjører Caddy, har ikke hørt han har sagt noe galt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå