StaLe30 Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 D er feil Det er ca 800 i den e39\n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Utrolig fet den E30'n det er bilde av leger opp med M3 c-stolpe uten bredding! ENIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Er dette E39'en med Nascar motor? Ser jo ut som noe slikt som står oppi der... Jeg trodde forøvrig at det var en mørk grå en. Da jeg såg Leif Nilsen(som eier den) kjøre en mørk grå e39 m5 ut av depoet. Denne såg ganske herjet ut i grunn og det var luftinntak istedet for langlys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Nåken som såg om denne gikk noe særlig? Ligner på bilen til en kompis.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Det er en nascar motor fra en amerikansk bil ja. Bremset 739hk på gatebil messa i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Jeg trodde forøvrig at det var en mørk grå en. Da jeg såg Leif Nilsen(som eier den) kjøre en mørk grå e39 m5 ut av depoet. Denne såg ganske herjet ut i grunn og det var luftinntak istedet for langlys.. Leif Nilsen er en mann med mange penger, mange biler og mange venner. Får lov til å kjøre det meste han peker på. Var ikke noen som tok bilde av de E46 M3-ene på campen? Var en Laguna Seca og ihvertfall to svarte med noen svære hjul. Var i det hele tatt mye fint stua bort på campen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå