LianLi Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Så at gasspjeldet på min 320 m50 og 328 m52 motor var forskjellig, da 320en er mekanisk og trekkes med vaier og 328en ser ut til å være elektronisk. 328i: 320i: Har dette noe å si ettersom jeg skal sette 328 motoren i 320en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Er vel feste til vaier på M52? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Det der er jo antispinn spjeldet, det er normalt åpent og lukker seg om det dras i vaieren. Kan jeg bare fjerne det antispinnspjeldet slik at det bare blir det gasspjeldet som står der, mer som på 320en? Eller er det laget slik at antispinnenheten er nødt til å stå der?, eventuelt bare klippe vaieren om jeg ikke skal bruke det? Er antispinnen normalt på slik at den må vanligvis skrues av fra inne i coupeen, eller må den manuelt skrues på? Skal jo sette motoren i en bil som ikke har antispinn fra før av, og da blir det vel heller vanskelig å slå den av eller? Jeg ønsker og ikke benytte meg av antispinnen i det heletatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Kan ta bort anti spinn spjeldet ja, du mister bare antispinn, men det har du vel ikke uansett så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Ja, så det er fult mulig, motoren vil fungere helt fint bare uten den på, sant? Så 328 spjeldet regulerer åpningen elektronisk den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 jepp jepp, da jeg fikk bårret opp Gasspjeldet å antispinn spjeldet mitt, kunne jeg velge om jeg ville bårre opp begge, kunne fint ta vekk antispinn spjeldet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Glimrende, var det jeg ville høre Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå