Gå til innhold

Geir_T sin 2005 E60 525DA M-tech, nye bilder s.3

Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Da har eg fått i oppdrag av typen å lage tråd om nykommeren i gården våras.

Me henta den i Bergen den 14.07, da den ankom fra Tyskland samme dag.

Det e ein 2005 525DA med full M-pakke. Fargen er Dunkel Blau.

Bilen har tidligere vært statseigd i Tyskland og er utrolig fint holdt!

Den har svart M interiør i skinn, svart tak, takluke, alu lister, m lister i dører, steptronic kasse, 18" M5 felger, M-sportsunderstell, shadowline, antrasitt takhimling, M-sportsmultiratt, klima-automatikk, grøftelys, Xenonlys, m.m.

Tok noen bilder med mobilen min i dag, men skal få tatt bedre bilder med skikkelig kamera når været vil samarbeide med oss.

Det e ein sinnsykt herlige bil. Så nå har vi 2 generasjoner 5 serie i gården. :D Denne bilen blir nok brukt mest av Geir, men blir nok den bilen vi kjører når vi skal ut å kjøre alle tre.

Noen bilder.

Nyvaska etter lang tur fra Tyskland. ;)

7rsk6xt6utnv8hgbrn8h.jpg

Åååå, den ser så sint ut!!! *smelt*

t71lr97k7yyh2ppl86l9.jpg

fcccc66of1brleuex9g9.jpg

skrbcjxajdutqi8er7fm.jpg

sq45houivhbi001be4on.jpg

vtp5cebasgu7eqpuay00.jpg

Storebror og lillebror.

l9ht0aikn811hqjx7gzl.jpg

hvilke planer som er for denne bilen og mer specs kan eg legge ut senere, da vi nettopp har kjøpt den og vil bli litt bedre kjent med den. Det e så masse å sette oss inn i føler me.

Setter pris på ris og ros. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, Geir har lagt seg nå, men eg kan takke for det. :D ja det e ein drøm. Eg har drømt om e60 siden eg så det for første gang. Det e noe med de lyktene som forheksa meg, og resten av bilen e jo barra nydelig den og! :D Da Geir prøvekjørte en e60 for første gang så var han solgt. Da var planene om e90 glemt, hehe

Du får kjøpe deg ein vet du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så masse fra oss begge. Ka planer han har for den får sjefen svare for sjøl. ;) Akuratt nå er han ute å tar bilder og koser seg. :D

Ja, m-optiken e nydelig syns me begge to.

Når det gjelder fargen så e eg usikker på kas farge den egentlig e. Forhandler mente den var carbon-sort, men på nøkkelknippet sto det dunkel blau. Prøvde å lete etter fargekoden, men fant den ikke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine tilbakemeldinger, Legger ved noen flere bilder... Når det gjelder hva jeg ønsker å gjøre med den så er jeg litt usikker, ønsker å bytte til M5 speil, kansje en lippe fremme, tar det litt som det kommer, er en liten balansegang der, ønsker ikke å overstyle den.... kom gjerne med forslag!! :)

alta7wkffy1fg9lpwjo5.jpg

uv09sdjet0duci6egujf.jpg

mjls1m094nx40bzi9lbh.jpg

v1fo1vunck8de7ojzp0z.jpg

zdw6b4q2lg7gcwh90qki.jpg

gu4cy11kf98ophic8mhj.jpg

ipu8zxyq9f1n119wfkmd.jpg

f9ifibo1u66yznrw2pp8.jpg

7ydyq33dcy3q5uoeddrs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da ble det endelig E60, gratulerer til dere begge, Geir_T og Astri.. :)

Meget pene bilder du har tatt på siste shoot Geir, må si at bilde nr 2 var usedvanlig lekkert. Stilfult og elegant! Post gjerne et stort bilde slik at jeg kan få et fint bilde på veggen.. :wink:

M5 speil blir helt nydelig og jeg personlig ville ha kjøpt noen større felger. m-blåher inne selger jo noen svært pene 19" M6 replica. Kjør på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da ble det endelig E60, gratulerer til dere begge, Geir_T og Astri.. :)

Meget pene bilder du har tatt på siste shoot Geir, må si at bilde nr 2 var usedvanlig lekkert. Stilfult og elegant! Post gjerne et stort bilde slik at jeg kan få et fint bilde på veggen.. :wink:

M5 speil blir helt nydelig og jeg personlig ville ha kjøpt noen større felger. m-blåher inne selger jo noen svært pene 19" M6 replica. Kjør på! :D

Takker for det fra oss begge. :D Derfor alle spørsmål om e60;)

Ja eg likte godt det bildet eg og. Sa det samme til ham når han hadde tatt det. :D Hehe, du får kopiere det og printe det ut :wink:

M5 speil e nydelig, og m6 felger e flott. Men det e vanskelig å velge mellom m6 felger eller noen fete med kant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...