tmice Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 The Ultimate Drivers Meeting Bare å følge med... blir vel mnd skifte sept/okt.. får ornde deg fri helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Boen som har sett om det har kommet i Nye-Tromd nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Har ikke sett, sitter å venter på POSTEN :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Da var artikelen på plass i avisa Men neste gang må vi prøve å invitere media før treffet så de vet at det er der på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Gikk ens ærend på Universitetsbiblioteket for å se artikkelen i Nye Troms. Fin artikkel, og morsomt at de tar seg bryet med å skrive litt om slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Tok meg bryet med å legge den på nett også http://www.nye-troms.no/nyhet.cfm?nyhetid=4178 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Tok meg bryet med å legge den på nett også http://www.nye-troms.no/nyhet.cfm?nyhetid=4178 Takk takk Jo flere media jo bedre! Dette inspirerer jo til at flere kommer, det er det jo ingen tvil om! Var jo en grei reportasje det der, nå e det bare å gi gass videre... Litt feil i reportasjen i forhold til det vi snakket om,,,, men pytt pytt... ROCK ON ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 La merke til akkurat det.. men det får så være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Stilie greier !! Gleder meg allerede til neste treff Jeg skal prøve å få reklamert litt bedre her i narvik, for vet det er mange flere med bmw som sikkert kunne tenkt seg å være med neste gang ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Stilie greier !! Gleder meg allerede til neste treff Jeg skal prøve å få reklamert litt bedre her i narvik, for vet det er mange flere med bmw som sikkert kunne tenkt seg å være med neste gang ! Det må du gjøre, dere vart jo midtpunktet i hele teksten(treffet)! Hyggelig det Hmm ho der journalisten fikk ikke med seg at e sa det var racing bil, ikke rally bil.... hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Det var vel litt lett blandig med journalisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Da har jeg tipset Nordlys og TF, så får vi se om de tar kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Da har jeg tipset Nordlys og TF, så får vi se om de tar kontakt Flotters.. klar for Germany? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Kult me reportasje Synes dette er ett glimrende tiltak. Kan nesten garantere at vi fra narvik stiller med flere folk neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Kult me reportasje Synes dette er ett glimrende tiltak. Kan nesten garantere at vi fra narvik stiller med flere folk neste gang Det e bra at du får med flere, va jo et PENT "tog" fra Narvik sist som kom gliiiiiende Må bare få tak i flere stoler å bord da, å kanskje mer parkeringsplass. Men det fikser vi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå