Torbjørn H Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Send dem en mail så ordne dem på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Fikk endelig tilsendt giro fra BMWCCN i dag, så jeg fikser dette så snart som mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 fikk i går eg... ting tar litt tid tyderlig vis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Skal vi sette ny treff dato den 4 Oktober?..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Det må jo være en fin dato Jeg er med da Bare si fra hvis du trenger hjelp til noe så stiller jeg opp Skal vi denne gange prøve å ordne litt fler sitteplasser og kontinuerlig kaffe laging? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Ja det må vel til noe Xtra denne gangen... Vi får slå sammen hodene hele gjengen. Så alle forslag tas imot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Jeg syns 4 oktober hørtes ut som en ypperlig dato. Jeg har nemlig oppkjøring den 2 oktober. Hvis jeg består førerprøven og/eller det ikke kommer andre ting iveien så møter jeg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Jeg syns 4 oktober hørtes ut som en ypperlig dato.Jeg har nemlig oppkjøring den 2 oktober. Hvis jeg består førerprøven og/eller det ikke kommer andre ting iveien så møter jeg opp Vi krysser fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Hadde det ikke vært en idè om de som har campingstoler tar med seg en baki bilen eller noe slikt? tmice: Jepp, vi får krysse fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Hadde det ikke vært en idè om de som har campingstoler tar med seg en baki bilen eller noe slikt? tmice: Jepp, vi får krysse fingrene. Det e faktisk veldig lurt ja! Så bare husk det du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Skal vi denne gangen og prøve å få til å stå i gågata igjen? Kanskje vi også skal ringe avisene før treffet denne gangen Thomas du er herved utnevnt til avdelingens pressesjef (Hvis du vil være det da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Skal vi denne gangen og prøve å få til å stå i gågata igjen? Kanskje vi også skal ringe avisene før treffet denne gangen Thomas du er herved utnevnt til avdelingens pressesjef (Hvis du vil være det da ) Pressesjef ja... ja jeg får vel sende de et SKRIV denne gangen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Ja Hvis vi får ut litt PR om dette kan det jo være at det kommer mange flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 4. oktober passer bra for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 4. oktober passer bra for meg Se der ja, der e "pia" våres også med Flott, da setter jeg det på overskriften.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå