b0ssi Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Dette høres veldig bra ut Tror kanskje jeg må prøve å få med begge bilene mine Får vel alltids en kompis til å kjøre den ene oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Dette høres veldig bra ut Tror kanskje jeg må prøve å få med begge bilene mine Får vel alltids en kompis til å kjøre den ene oppover Det hørtes ut som en GLIMMRENDE ide.. Få bare med andre venner med BMW også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Noen som har noen innspill om hva jeg burde skrive på BMWCCN sine sider for å informere og slikt om BMWCCN avd troms? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Noen som har noen innspill om hva jeg burde skrive på BMWCCN sine sider for å informere og slikt om BMWCCN avd troms? Du får finne på noe å skrive, å legge med et par bilder fra treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Men hva skal jeg finne på? Får vel lagt inn noen bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Nei si det, du får bruke fantasien litt da! Er det ikke noe innlegg der fra før så du kan se hva de skriver om? Vi har jo en fra Nye-Troms som medlem, han kan vel gi gode råd å tips... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Da har jeg skrevet noen få ord om det Du får se på BMWCCN sine sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Har du en link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Here you go Skjedde visst noe rart der etter vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Thx, linjeskift etter punktum å ikke 2 underskrifter så e jo det der en grei uttalelse :) WD DCV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Fest er good Straks det er snakk om fest og Tuborg er Tommy frampå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Fest er good Straks det er snakk om fest og Tuborg er Tommy frampå Ja e tvile ikke Va dårlig respons på fest ellers her inne da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 For min del passer det dårlig med fest 4. oktober. For det første fordi vi har fest med jobben 3. oktober (MEN jeg stiller på treffet likevel!), og for det andre fordi jeg må i en bursdagsfeiring i Tromsø på lørdag. Likevel er jo festligheter ilag med likesinnede et kjempebra initativ for alle andre, og som jeg garantert stiller på ved en senere anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 For min del passer det dårlig med fest 4. oktober. For det første fordi vi har fest med jobben 3. oktober (MEN jeg stiller på treffet likevel!), og for det andre fordi jeg må i en bursdagsfeiring i Tromsø på lørdag.Likevel er jo festligheter ilag med likesinnede et kjempebra initativ for alle andre, og som jeg garantert stiller på ved en senere anledning Ja det er jo bra du stiller på treffet da Vi får se responsen her etter hvert da, får nok leid hytter til de som trenger det, hvis de er intereserte da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Med tanke på neste treff Kan de som har medlemsnr ta det med slik at vi får med det når vi skal skrive under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå