Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

blir kanon d hær vet du... kan ta å stikke innom trondsen neste ang eg e i byen å ta en prat me jan erik (skjefen skjøl der) å prøve å å ordna et parti me skilt plater eller nå sånn vist d e nån som e interesert i d???

å eg vill å ha jakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir kanon d hær vet du... kan ta å stikke innom trondsen neste ang eg e i byen å ta en prat me jan erik (skjefen skjøl der) å prøve å å ordna et parti me skilt plater eller nå sånn vist d e nån som e interesert i d???

å eg vill å ha jakke

Ja skilt plater e sikkert noe flere vil ha, så bare få så mange du får tak i :)

jakke skal vi vel klare å fikse til de fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir kanon d hær vet du... kan ta å stikke innom trondsen neste ang eg e i byen å ta en prat me jan erik (skjefen skjøl der) å prøve å å ordna et parti me skilt plater eller nå sånn vist d e nån som e interesert i d???

å eg vill å ha jakke

Skiltplater hadde vært kanon! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen ønsker å være med i styret til BMWCCN avd.troms, så er det en ledig plass, jeg har så mye å gjøre så jeg må prioritere bort noe å da ble det til at jeg ikke har tid til dette, så det blir det 3 styrevervet jeg sier fra meg siste uka :)

Send PM til DCV hvis dere er intereserte så får de ta det opp på neste møte "treff".

Skal fikse jakkene til de som er interesert, men det blir det!

Håper på få ei jakke til visning neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette treffet blir vel det første offisielle treffet under BMWCCN avdeling Troms? ;)

"Vi inviterer til det første BMW treffet under BMWCCN avd Troms" :)

Må si at det er trist at du ikke har tid til dette, men jeg håper ihvertfall at du blir med engang igjen når du ikke har så mye å gjøre og det åpner seg en mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite folk enda som sier at de skal komme, å INGEN interesse i noe fest :)

Husk å velg "nytt" styre, dvs lovlig styre, siden dette er i en klubb som er offisiell.

Ellers minner jeg bare på å ta med "klappstoler", blir det fler en sist så blir det liten plass... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke ett lovlig styre vi hadde da:)

Det er nok ikke det, men jeg tror ikke noen har noe i mot det som det er, men jeg tror nok BMWCCN er interesert i å ha det i riktige former.

DVS at alle skal bli informert om klubben, så kan de som vil være med i styret rekke opp en hånd, så bør man da trekke, eller stemme for hvem man vil ha med i styret, å når det gjelder leder i styret så skal de som vil være det også melde sin interesse, for så å stemme over forslagene.

Greit å ha det skikkelig når det er en skikkelig klubb! :)

Burde være en valgkomitee som henter/ tar imot forslag til dette, før man begynner å velge et styre.

Så bør det settes opp regler for hvor lenge man skal sitte i de forskjellige postene, et styre bør ikke være mer en 1 år av slengen max 2 år siden klubben er såpass ny, etter en stund kan man ha 2 år pr gang.

Så må det fordeles hvem skal gjøre hva o.s.v.

Tror også det er sundt for en slik klubb å ha representanter fra forskjellige "kretser" i fylket, at ikke alle er fra Bardufoss f.eks.

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke ett lovlig styre vi hadde da:)

Det er nok ikke det, men jeg tror ikke noen har noe i mot det som det er, men jeg tror nok BMWCCN er interesert i å ha det i riktige former.

DVS at alle skal bli informert om klubben, så kan de som vil være med i styret rekke opp en hånd, så bør man da trekke, eller stemme for hvem man vil ha med i styret, å når det gjelder leder i styret så skal de som vil være det også melde sin interesse, for så å stemme over forslagene.

Greit å ha det skikkelig når det er en skikkelig klubb! :)

Burde være en valgkomitee som henter/ tar imot forslag til dette, før man begynner å velge et styre.

Så bør det settes opp regler for hvor lenge man skal sitte i de forskjellige postene, et styre bør ikke være mer en 1 år av slengen max 2 år siden klubben er såpass ny, etter en stund kan man ha 2 år pr gang.

Så må det fordeles hvem skal gjøre hva o.s.v.

Tror også det er sundt for en slik klubb å ha representanter fra forskjellige "kretser" i fylket, at ikke alle er fra Bardufoss f.eks.

:):)

D er ikke d jeg har fått beskjed om av presidenten i klubben.. Et midlertidig styre skulle velges til d skal være et nytt valg og d mener jeg at skal skje på nyåret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke vet jeg om hvilke regler de har for et styre, men jeg tror da alle andre klubber som er av litt seriøsitet har et lovlig valgt styre.

Kan nok godt hende at BMWCCN har andre regler ikke vet jeg, det er jo bare å ringe å spørre.

Men det er jo fort gjort å få til et "lovlig" valgt styre da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...