Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg jo alt av informasjon på mail, så jeg regner med at det ikke er noe tøv her. Så styre er nok mer enn nok lovlig :)

Men når det er sagt så skal det velges ett nytt styre over nyåret og da kan det være at det blir gjort litt annerledes ;) Men det får vi nok noe info på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg jo alt av informasjon på mail, så jeg regner med at det ikke er noe tøv her. Så styre er nok mer enn nok lovlig :)

Men når det er sagt så skal det velges ett nytt styre over nyåret og da kan det være at det blir gjort litt annerledes ;) Men det får vi nok noe info på..

Joda et midlertidig styre som nå er jo helt klart lovlig, bare å høre hva BMWCCN har å si til et ordentlig styre. :)

Noe nytt fra BMWCCN da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nytt i det siste, men når jeg har fått underskriftene fra minst 10stk, helst de som skrev på papiret på forrige treff da er vi nok offisiell ;)

Har du virkelig så mye å gjøre at du ikke har tid til dett? Men treffet blit vel på samme plass? :) Ser ellers fram til å se de jakkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nytt i det siste, men når jeg har fått underskriftene fra minst 10stk, helst de som skrev på papiret på forrige treff da er vi nok offisiell ;)

Har du virkelig så mye å gjøre at du ikke har tid til dett? Men treffet blit vel på samme plass? :) Ser ellers fram til å se de jakkene :)

Ja e skal se om e kan dra bort i morgen å se på de jakkene, ho dama som skulle brodere kunne ikke gjøre det før onsdag, så e får se.. skal jo ha mer på jakka også.... sponsorer å slikt :)

Tid å tid, har utrolig lite tid, vi kan jo uten problem ha 6 stk i styret, da er det greit å være med for da får man delegert flere oppgaver på de respektive, hvis jeg skal være med så må det kun være for å ha ansvar for sponsing o.l.

Du får gjøre deg en tanke om hvem som skal være kasserer, det er vel det eneste som trengs, rester blir jo bare styremedlemmer :)

Å hvis noen har lyst å være kasserer av de som er i styret så HYL ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall veldig lyst til å ha deg med på en eller annen måte ;) Hvilke sponsorer har du fått med? Har du forresten fått medlemspakken fra klubben?

THX :) , Har fått Trondsen Bil, de sponser jo litt av Jakka vi skal ha, Har nok ikke fått medlemspakken, kunne ta opp til 2 uker før den kom etter at man har betalt giroen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke fått den enda, men den kommer nok :)

Treffet blir vel på samme plass? :)

Vet du om det kommer mange på treffet?

Ja treffet blir på samme plass ja.

Har ingen peiling på hvor mange som kommer, men vi må jo håpe på fler en sist gang, tror å håper det kommer fler, ikke så mange som har meldt sin interesse her inne, ca 10...

Så hvis noen leser dette så SKRIV INN hvis dere kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir oppgavene til den som setter seg i styret? :)

Har alltid hatt litt lyst til å være del i noe slikt, men er stygt redd for at ikke jeg heller kommer til å orke å holde på så veldig.

Spørs jo som sagt hvor mye arbeid en som sitter i styret må regne med å få?

I et styre så er det mange oppgaver, det er bare fantasien som begrenser det på en måte, men alt er jo relatert til treff, økonomi, protokollføringer, sponsorer, reklame(avis o.l.), å når du da tar for deg en av disse, som f.eks treff, så kan det innebære masse, men et styre må jo gi forskjellige oppgaver til medlemmene i styret, også gjerne til de som ikke er i styret, er jo mange kloke hoder der ute, kan sikkert skrive en hel avhandling på hva man kan finne på,,,.....

Søknad om å få parkere i gågata f.eks

Søke om å få låne bane til banekjøring.

Få tak i de ansvarlige for forskjellige ting medlemmene skal være med på, f.eks iskjøring på vintern.....o.s.v

Ser litt på en film også oppi alt dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...