Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det e bare å ha papirene i orden på bilene, vi får muligens 2 stk fra Biltilsynet med i klubben, de skulle ta kontakt i løpet av uka.

Kjempepositivt for klubben å få med disse gutta også!

Hvis de, mot all formodning, skulle finne på å ta jobben med seg på treffet så melder jeg meg ut med umiddelbar virkning! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det e bare å ha papirene i orden på bilene, vi får muligens 2 stk fra Biltilsynet med i klubben, de skulle ta kontakt i løpet av uka.

Kjempepositivt for klubben å få med disse gutta også!

Hvis de, mot all formodning, skulle finne på å ta jobben med seg på treffet så melder jeg meg ut med umiddelbar virkning! :P

Jeg også ;) Skal bli spennende å se om noen blir innkaldt etter treffet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det e bare å ha papirene i orden på bilene, vi får muligens 2 stk fra Biltilsynet med i klubben, de skulle ta kontakt i løpet av uka.

Kjempepositivt for klubben å få med disse gutta også!

Hvis de, mot all formodning, skulle finne på å ta jobben med seg på treffet så melder jeg meg ut med umiddelbar virkning! :P

Jeg også ;) Skal bli spennende å se om noen blir innkaldt etter treffet ;)

Regner med det var en "viss" ironi i det der, vi snakker om voksne mennesker i en "vanlig" jobb, tror vel heller de vil snakke om hva som er rett å hva som er galt, en å sitte å skrive ned skiltnr, å få de innkalt etter hvert, det er ikke uten GRUNN at det finnes regler i denne verden, å den gjelder selvsagt de i en BMW klubb også!

Tror at hvis vi er så heldige å få slike folk, el f.eks politifolk i klubben så er dette bare en resurs man kan bruke positivt, se bare på BMWCCN sentralt, de har kontakter med de fleste, bl.a Politi, NAF, og BT++.

Det er jo bare å lage en klubb som heter BMW RÅN Å DRIFT avd.YTTERSIA., så kan jo de som ikke er seriøse ha et alternativ.

Men som sagt innledningsvis, dette MÅ det jo være ironisk ment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det e bare å ha papirene i orden på bilene, vi får muligens 2 stk fra Biltilsynet med i klubben, de skulle ta kontakt i løpet av uka.

Kjempepositivt for klubben å få med disse gutta også!

Hvis de, mot all formodning, skulle finne på å ta jobben med seg på treffet så melder jeg meg ut med umiddelbar virkning! :P

Jeg også ;) Skal bli spennende å se om noen blir innkaldt etter treffet ;)

Regner med det var en "viss" ironi i det der, vi snakker om voksne mennesker i en "vanlig" jobb, tror vel heller de vil snakke om hva som er rett å hva som er galt, en å sitte å skrive ned skiltnr, å få de innkalt etter hvert, det er ikke uten GRUNN at det finnes regler i denne verden, å den gjelder selvsagt de i en BMW klubb også!

Tror at hvis vi er så heldige å få slike folk, el f.eks politifolk i klubben så er dette bare en resurs man kan bruke positivt, se bare på BMWCCN sentralt, de har kontakter med de fleste, bl.a Politi, NAF, og BT++.

Det er jo bare å lage en klubb som heter BMW RÅN Å DRIFT avd.YTTERSIA., så kan jo de som ikke er seriøse ha et alternativ.

Men som sagt innledningsvis, dette MÅ det jo være ironisk ment , i så fall litt..

Det var 90% ironi og 10% alvor i mitt innlegg. Jeg regner selvfølgelig med at de ikke melder seg inn i den hensikt å "ta" folk, men at de har en oppriktig entusiasme for BMW. Det er såklart ingenting i veien for at de sprer "det glade budskap" om viktigheten av godkjenninger på diverse, skikk og bruk i trafikken, etc. At de deler sin kunnskap med oss er såklart ubetinget positivt, og man skaffer seg jo kontakter som kan være behjelpelige med eventuelle godkjenningsprosesser i forhold til BT.

Likevel mener jeg at det vil være urovekkende dersom de etter et treff begynner å innkalle biler til teknisk kontroll pga. manglende godkjenning på felger, senkesett, turbobygg etc. (ergo må de nesten innkalle samtlige biler på treffet). Det er greit nok at de kan være moralens voktere, men det holder at de er det i jobbsammenheng - ikke på fritida. Selv jeg, som er ferdigutdannet jurist og skal være lovens mann, med en forholdsvis ny og kostbar BMW, har verken godkjent senkesett, eksos eller hjul i vognkort. På toppen av det hele har jeg solfilm på siderutene foran B-stolpen også... :roll:

Men for å ha det på det rene: Alle - uansett yrke, bakgrunn, rase, klasse osv osv - er velkommen i klubben på det varmeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 90% ironi og 10% alvor i mitt innlegg. Jeg regner selvfølgelig med at de ikke melder seg inn i den hensikt å "ta" folk, men at de har en oppriktig entusiasme for BMW. Det er såklart ingenting i veien for at de sprer "det glade budskap" om viktigheten av godkjenninger på diverse, skikk og bruk i trafikken, etc. At de deler sin kunnskap med oss er såklart ubetinget positivt, og man skaffer seg jo kontakter som kan være behjelpelige med eventuelle godkjenningsprosesser i forhold til BT.

Likevel mener jeg at det vil være urovekkende dersom de etter et treff begynner å innkalle biler til teknisk kontroll pga. manglende godkjenning på felger, senkesett, turbobygg etc. (ergo må de nesten innkalle samtlige biler på treffet). Det er greit nok at de kan være moralens voktere, men det holder at de er det i jobbsammenheng - ikke på fritida. Selv jeg, som er ferdigutdannet jurist og skal være lovens mann, med en forholdsvis ny og kostbar BMW, har verken godkjent senkesett, eksos eller hjul i vognkort. På toppen av det hele har jeg solfilm på siderutene foran B-stolpen også... :roll:

Men for å ha det på det rene: Alle - uansett yrke, bakgrunn, rase, klasse osv osv - er velkommen i klubben på det varmeste :)

De melder seg helt klart inn pga entusiasme, ikke for å ta oss!

Vi er jo en seriøs klubb noe de helt sikkert har oppfattet siden de har interesse av å være med!

Tror heller ikke de er ute etter å ta OSS!

Men dette blir jo som om man har en purk som nabo, det første man byr han er ikke hjemmebrent! :) el annet ulovlig.

Tror dette går helt fint jeg, men det er jo så klart ingen vits i å provosere slike mennesker heller.

Om du ikke har godkjente felger så er vel ikke det så farlig, så lenge du har printa i felgdim på felgen skal dette normalt gå igjennom.

Disse gutta om de i det hele tatt blir med så går de nok ikke rundt å sjekker vognkortene til de andre medlemmene.

Men ting som er OPPLAGT ulovlig å som er trafikkfarlig er jo ingen vits i å vise frem, så de som har fått montert kompressor eller turbo uten godkjenning bør jo helt klart klare å holde panseret på bilen lukket, tviler på at de absolutt vil under å se!

Du får bare gli inn med vinduene forann B stolpen nede når du tar de siste 10 meterene :)

Har snakket med begge disse som syntes dette var interesant, å de er jammen meg entusiaster ja....

Så dette kommer nok til å bli helt topp :)

litt at og frem her, men dere skjønner vel hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...