tmice Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Va innom ho jakkadama i dag, å ho ville ikke trykke BMWCCN, forde det inneholdt BMW, å det var ikke lov sa hun, men hun hadde jo så klart ikke helt peiling, så hun skulle fikse det til i morgen... men om det kommer på jakka i morgen vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Detvar selfølgelig ironi Håper de skiller mellom jobb og privatliv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Ikke lurt å vise dem knappen jeg justerer turbotrykket mitt med hører jeg. Den knappen din har jeg sett! Den er skummel Vil heller påstå den er morsom. Btw, spent på å se bilder av jakkene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Btw, spent på å se bilder av jakkene nå. Ja SAMME her! Lurte på om man skulle få navnet på jakkene også, eller skal man skille på at kun de i styret skal ha det? kom gjerne med respons på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Syns det eventuelt burde være mulighet for å velge både med og uten navn, hvis dette lar seg gjøre på en enkel måte. Hadde jo ikke vært så dumt å hatt om ikke annet initialene sine med liten skrift en eller annen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Syns det eventuelt burde være mulighet for å velge både med og uten navn, hvis dette lar seg gjøre på en enkel måte. Hadde jo ikke vært så dumt å hatt om ikke annet initialene sine med liten skrift en eller annen plass. Initialene er jo en bra IDE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 eller nicket på forumene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Husk at det er BMWCCN jakker, og i BMWCCN bruker de som oftest bare navnene på hverandre, de bruker ikke så mye nick slik vi gjør her på bimmers. Men absolutt en god tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hmmm, er livredd BT jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Hmmm, er livredd BT jeg Bare å ha "huven" på det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Ingen jakke bilder i dag heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Ingen jakke bilder i dag heller? Kan sende deg et på mobilen, de fikk ikke brodert det på jakke bare på et testtøy... så helt ok ut... kanskje en annen font, får ikke lagt det ut i dag.... Kabelen til dataen har streika. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Ok Er ikke noe hastverk med bilde for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Ok Er ikke noe hastverk med bilde for min del Fikk du meldingen?(bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Fikk den ja tror det kan bli vel saa bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå