tmice Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ja, jo flere jo bedre Haaper det kommer paa trykk i morgen Ja e skal reservere 2 langbord oppe på Myrefjell så vi får plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Det maa du gjore, men vi drar vel bare dit visst vi blir mange nok? Og til de som har medlemmsnummer i BMWCCN maa prove og huske paa og ta med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hei, dette ser ut til å bli et mye STØRRE treff en sist gang, så nå får dere bare få bilene oppe å gå, vi får masse pressedekning. o.s.v. Jeg lager en nytt innlegg under dette, der jeg skriver: Jeg kommer(med 1 el 2 biler) Så siterer dere meg, så siterer dere neste mann o.s.v. så får vi en liten oversikt over hvem som kommer her fra bimmers Velkommen ALLE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 jeg kommer +(4 eller 6) biler til=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 jeg kommer (med 1 kanskje 2 biler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg kommer (med 1 bil da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg kommer kanskje, men kan desverre ikke love noen ting. ( Fikk ihvertfall lappen i dag.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Vi haaper paa at du kommer Har du meldt deg inn i klubben? Gratulerer med lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg kommer Tar kanskje med en kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg kommer Tar kanskje med en kompis FLOTT, kommer venninna di også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg kommer tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg kommer Tar kanskje med en kompis FLOTT, kommer venninna di også? Tror hun kommer viss hun har fri fra jobb.. Kan høre med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Etter all sannsynlighet dukker nok jeg også opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå