Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

Vi haaper paa at du kommer :P Har du meldt deg inn i klubben? Gratulerer med lappen :D

Mest sannsynlig ser det ut for at jeg kommer ja.

Har meldt meg inn i klubben og skal huske medlemspapirene hvis jeg dukker opp.

Takk for gratulasjon. :)

Skikkelig moro å kjøre rundt i 745'n gitt ;)

Får se om jeg orker å vaske bilen i morgen tidlig, må jo kjøre i 10 tiden for å være fremme til klokken 12 så. Regner sikkert uansett. :lol:

FLOTT!!! Vi treng en 7èr i rekka!! det e ikke meldt regn, så du kan jo vaske i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vert og vasket min naa, men tror du F... ikke den er blitt smaaskitten igjen :?

Akkurat montert "xenonkit" invendig i bilen å vasket den utvendig å innvendig, stiller der kl 11 i morgen jeg! :)

Det er bare å se etter BMW bannere og Trondsen Banner... å et lass med BMWèr etter hvert, for de som ikke har vært der enda! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord, man kan ikke gaa glipp av det :P

Vi lurte jo litt sist når 4 BMW glei rett forbi, å de skulle liksom "aldri" returnere, men de kom jo! :)

Va en gammling som hadde snakket med en kamerat av meg, han hadde bmw, å skulle dra for å se om noen fra Trondsen var der, for han skulle klage til de :):)

Kan jo ikke godta slikt om hovedsponsoren vår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører kl 10=)

men skal vi fra tromsø møtes på den nye trafikkstasjon kl 10???

Vet ikke men det var jo skrevet her inne at en fra Tromsø ville at alle skulle møtes å kjøre i lag, du får se om det er noen der når du er der kl 10, hvis ikke er det bare å kjøre PENT innover landet, kan være glatt så tidlig!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører kl 10=)

men skal vi fra tromsø møtes på den nye trafikkstasjon kl 10???

Det er trafikkstasjonen i mellomveien du tenker på eller? Jeg er helt klart intressert i å møtes der klokken 10, for felleskjøring derfra.

Men skal vi møtes ønsker jeg at det kjøres pent innover, så både jeg som nettopp har fått lappen og ikke minst dere andre slipper å miste den.

Jeg regner med at det er av felles interesse at det ikke skjer ulykker på turen heller, da det kan være glatt i disse tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører kl 10=)

men skal vi fra tromsø møtes på den nye trafikkstasjon kl 10???

Det er trafikkstasjonen i mellomveien du tenker på eller? Jeg er helt klart intressert i å møtes der klokken 10, for felleskjøring derfra.

Men skal vi møtes ønsker jeg at det kjøres pent innover, så både jeg som nettopp har fått lappen og ikke minst dere andre slipper å miste den.

Jeg regner med at det er av felles interesse at det ikke skjer ulykker på turen heller, da det kan være glatt i disse tider.

Ikke trafikkstasjonen i tr.dalen?

Ja kjør pent her er det i så fall glatt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg nok at trafikkstasjonen i tromsdalen var en bra plass å starte fra ja, men jeg må desverre melde avbud :?

Gamlingene her hjemme stilte seg vrang til å la meg kjøre så langt på sommerdekk nå som det er minusgrader, jeg bare har hatt lappen i 3 dager og jeg kjører den bilen jeg kjører.. :roll:

Menmen, jeg får komme en annen gang om ikke annet.

Husk å ta masse bilde så vi som ikke kommer får se hvordan det gikk. :)

Synd det ble som det ble, for jeg hadde jo gått å snakket om dette lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...