tmice Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Grei logo, men logoer kan ikke innehode så mye farger, å detaljer, da koster det ca 20 ganger mer å trykke de... Godt forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Legger ut artikkelen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Sykt fin bildesammensetting! Godt at grom E46 kom som "stor" bilde Regner med at det er en i Narvik som er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Sykt fin bildesammensetting!Godt at grom E46 kom som "stor" bilde hmm.. takk? Redaktøren mente det hele ble for stort, men fikk snakka litt vett i han Er jo tross alt stolt BMW-eier han også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Konge skal si jeg er fornøyd nå. Vilken avis var dette fra? Er nødt å få tak i d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Det et fra Nye Troms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Konge skal si jeg er fornøyd nå. Ja e regna nesten med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Konge skal si jeg er fornøyd nå. Vilken avis var dette fra? Er nødt å få tak i d Har sidene i PDF format om du vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hva skal vi finne på nå da? Kom med forslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Konge skal si jeg er fornøyd nå. Vilken avis var dette fra? Er nødt å få tak i d Har sidene i PDF format om du vil ha det Takk, men fikk kjøpt avisa igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Konge skal si jeg er fornøyd nå. Vilken avis var dette fra? Er nødt å få tak i d Har sidene i PDF format om du vil ha det Takk, men fikk kjøpt avisa igår Hengt opp på veggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Konge skal si jeg er fornøyd nå. Vilken avis var dette fra? Er nødt å få tak i d Har sidene i PDF format om du vil ha det Takk, men fikk kjøpt avisa igår Hengt opp på veggen? I løpet av dagen regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Ka det va slags nr.2 bil du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Ka det va slags nr.2 bil du hadde? Har en e30 325. Har ikke skilter på den ennå, så fikk den ikke med på treffet. Legger ut et bilde av den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 FORSLAG( ! ) til logo for BMWCCN Avd.Troms Bilde inneholder Tromsøbrua og Store Lenangstind, som er en del av lyngsalpene. Fant ingenting til å indikere nordlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå